مقصر اصلی شکست ایران مقابل قطر مشخص شد

کدخبر: ۶۲۷۱۸۶
اقتصادنیوز: یک کارشناس قطری گفت: ایران مشکل بزرگی در زمین داشت و آن کند بودن بازیکنان بود که همین باعث شکست ایران شد. کافی است نگاهی به اکرم عفیف و معز علی در میدان داشته باشید.
مقصر اصلی شکست ایران مقابل قطر مشخص شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا وبه نقل از الکاس، تیم ملی فوتبال ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف قطر رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد تا این قطر باشد که برای دومین بار پیاپی به فینال راه پیدا کند و حریف اردن در بازی پایانی شود.

خبر مرتبط
فوری/ فدراسیون فوتبال تکلیف امیر قلعه‌نویی را روشن کرد

اقتصادنیوز: با اعلام سخنگوی فدراسیون فوتبال، تکلیف حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران روشن شد.

لیث نوبری در این باره گفت: متاسفانه ایران مشکل بزرگی در زمین داشت و آن کند بودن بازیکنان بود که همین باعث شکست ایران شد. کافی است نگاهی به اکرم عفیف و معز علی در میدان داشته باشید. آنها با روحیه جنگندگی و تلاش زیادی بازی کردند و زمینه ساز پیروزی قطر شدند اما بازیکنان ایران با چنین روحیه‌ای بازی نکردند و نتوانستند با ریتم و آهنگ بازی خود را سازگار کنند.

خبر مرتبط
فوری/ انتقال مهدی طارمی به اینتر قطعی شد/ اعلام رقم قرارداد+ عکس

اقتصادنیوز: خبرنگار ایتالیایی انتقال مهدی طارمی، ستاره ایرانی تیم فوتبال پورتو به اینتر را قطعی دانست.

او درباره این سوال که ایران برای قهرمانی به چه چیزی نیاز داشت؟ گفت: من نظر نشات اکرم را که می‌گوید ایران شخصیت قهرمانی ندارد قبول ندارم. ما شخصیت قهرمانی داریم. اگر از حمایت تماشاگران خود برخوردار بودیم و مانند قطر میزبان بودیم قطعا می‌توانستیم به قهرمانی دست پیدا کنیم.

خبر مرتبط
محمد مایلی کهن از خجالت امیر قلعه‌نویی درآمد/ انتقاد شدید از عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا

اقتصادنیوز: محمد مایلی کهن گفت: ما در مجموع در این مسابقات خوب نبودیم. در جایی که گروه ما گروه سختی نبود و صعود کردیم. بعد از دور گروهی مگر ندیدید جلوی سوریه چطور برنده شدیم و آمدیم بالا؟

این کارشناس ایرانی شبکه الکاس قطر بعد از بازی درباره دلیل شکست ایران گفت: قبل از هر چیزی این پیروزی را به بازیکنان و مردم قطر تبریک می گویم. به نظرم قطر یک نمایش قهرمانانه داشت. ایران بازی را بسیار خوب آغاز کرد و توانست توسط آزمون به گل برسد.

خبر مرتبط
اعتراض شدید جواد خیابانی به سانسور حرف‌هایش در برنامه زنده+ فیلم

اقتصادنیوز: جواد خیابانی روی آنتن زنده تلویزیون به سانسور اظهاراتش درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا واکنش نشان داد و اعتراض کرد.

به نظرم ایران خوب بازی کرد و امیر قلعه نویی بهترین ترکیب خود را انتخاب کرد اما یک بازیکن در کنار وظایف فردی که در زمین دارد وظایف تیمی هم دارد که باید به نحو احسن آنها را انجام دهد.

خبر مرتبط
آه و افسوس جهانبخش بعد از شکست 3 بر 2 مقابل قطر

اقتصادنیوز: علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی فوتبال گفت: تمام تلاش‌مان را کردیم به فینال برسیم استحقاق بازیکنان بیشتر از این بود.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید