ارتفاع 4 متری برف در کشور + عکس خبرساز

کدخبر: ۶۲۷۳۲۷
اقتصادنیوز: تصویری از بارش سنگین برف در یکی از نقاط کشور که مربوط به استان کردستان می شود در ادامه مشاهده کنید. این تصویر حکایت از بارش چند متری برف دارد.
ارتفاع 4 متری برف در کشور + عکس خبرساز

به گزارش اقتصادنیوز، بارش برف در زمستان امسال هر چند نسبت به سالیان گذشته با تاخیر آغاز شد اما در بسیاری از مناطق از شدت قابل توجهی برخوردار بود و حسابی کام مردم را شاد کرد. استان کردستان هم یکی از همین مناطق بود که در روزهای اخیر بارش شدید برف را تجربه کرده است.

در این میان گردنه ژالانه در این استان به دلیل بارش های سنگینی که تجربه کرد خیلی زود در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت و فیلم ها و عکس های آن دست به دست شد. ارتفاع برف در برخی نقاط این گرنه تا حدود 4 متر هم رسیده است.

همچنین این بارش برف سنگین به دلیل مسدودسازی محورهای مختلف، مشکلاتی را برای ساکنان ایجاد کرده است و در چند روز اخیر تلاش راهداران برای بازگشایی مسیر ادامه دارد اما با توجه به اینکه حجم برف زیاد است، هنوز این محور ارتباطی باز نشده است.

بارش‌ها در حدی بود که برای ساعاتی تردد در گردنه خان بانه و محور سروآباد-کامیاران نیز با اختلال مواجه شد و خودروها در مرز سیران‌بند بانه نیز زیر برف سنگین دفن شده‌اند.

خبر مرتبط
برف و کولاک شدید در این جاده‌ها/ هشدار به مسافران 6 استان

اقتصادنیوز: مرکز مدیریت راههای کشور خبر داد: جاده‌های ۶ استان کشور درگیر کولاک برف هستند و در آزادراه تهران-کرج-قزوین و محور تهران-شهریار ترافیک وجود دارد.

بارش چهار متر برف در گردنه ژالانه/ عکس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید