سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود

کدخبر: ۶۲۷۳۲۹
صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: جمعه و شنبه (۲۰ و ۲۱ بهمن) در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار و در نیمه‌شمالی کشور روند افزایش نسبی دما حاکم است.
سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از نفوذ سامانه بارشی به جنوب غرب کشور خبر داد.

وی افزود: یکشنبه (۲۲ بهمن) با ورود سامانه بارشی به جنوب غرب کشور در مناطقی از جنوب غرب و جنوب کشور ابرناکی، رگبار باران و رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد. در جزایر شمال خلیج فارس و شمال بوشهر بارش شدت خواهد داشت و دریا مواج و متلاطم است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: دوشنبه (۲۳ بهمن) گستره فعالیت این سامانه در کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، غرب کرمان و هرمزگان است. در جزایر واقع در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز نیز رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید انتظار می‌رود.

خبر مرتبط
ارتفاع 4 متری برف در کشور + عکس خبرساز

اقتصادنیوز: تصویری از بارش سنگین برف در یکی از نقاط کشور که مربوط به استان کردستان می شود در ادامه مشاهده کنید. این تصویر حکایت از بارش چند متری برف دارد.

ضیاییان گفت: سه‌شنبه(۲۴ بهمن) در شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده و وزش باد شدید پیش‌بینی و بعد از ظهر این موج از جنوب شرق کشور خارج می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران گفت: آسمان تهران فردا(۲۱ بهمن) کمی‌ابری، غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و در ‌روز یکشنبه (۲۲ بهمن) قسمتی ابری و گاهی وزش باد و در بعضی ساعت‌ها غبار رقیق با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

خبر مرتبط
دفن شدن خودروهای این شهرستان زیر برف!

بارش شدید برف در بانه باعث شد خودروها زیر برف دفن شوند.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۲۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۶- و ۳- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید