علیرضا قربانی در مراسم خاکسپاری همسرش+ فیلم

کدخبر: ۶۲۷۳۸۶
اقتصادنیوز: علیرضا قربانی در مراسم خاکسپاری همسرش درباره او و دردی که در این مدت تحمل کرده است،
علیرضا قربانی در مراسم خاکسپاری همسرش+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز، مراسم خاکسپاری منیر السادات غیاثی (مژگان) همسر علیرضا قربانی صبح امروز جمعه 20 بهمن 1402 برگزار شد.

این هنرمند در بخشی از این مراسم گفت: «دعای خیر شما بدرقه راه مژگان باشد. من فکر می کردم چرا پروردگار به بعضی‌ها درد می‌دهد، به نظرم همانطور که حضرت مولانا می‌فرماید خداوند، درد را می‌دهد تا آدم ها مهربان شوند، قدر داشته‌هایش را بداند و بتواند مقاوم‌تر شوند. این مقاوم شدن تواضع‌ آدم را بیشتر می کند و ارتباط‌شان را با هم نوع‌شان بیشتر می کند. این درد اگر چه تحملش سخت است اما می تواند نعمت هم باشد. همانطور که مولانا می فرماید: با درد بساز چون دوای تو منم، در کس منگر که آشنای تو منم/ گر کشته شوی مگو که من کشته شدم، شکرانه بده که خونبهای تو منم.»

خبر مرتبط
پیام تسلیت سیدمحمد خاتمی به علیرضا قربانی در پی درگذشت همسرش+ عکس

اقتصادنیوز: سیدمحمد خاتمی در پیامی درگذشت همسر علیرضا قربانی، خوانند معروف کشورمان را تسلیت گفت.

قربانی همچنین درباره همسر خود بیان کرد: «مژگان سال‌های سال بود که زجر و سختی می‌کشید اما با اشتیاق به زندگی ادامه می‌داد و همه دوستان شاهد هستند شور و شوق زندگی برای لحظه ای در ایشان فروکش نکرده بود و این روحیه تا روزهای آخری که هوشیاری داشت حفظ کرد و بسیار بسیار دلسوز همه بود و من خودم غبطه می خوردم که ای کاش روحیه ام مثل ایشان بود.»

این هنرمند عصر روز گذشته با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از درگذشت همسرش خبر داده بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید