ممنوعیت توقف وسایل نقلیه در این محورها/ کدام خیابان‌های تهران فردا مسدود است؟

کدخبر: ۶۲۷۵۴۰
اقتصادنیوز: از ساعت ۲۳ شب شنبه ۲۱ بهمن ورودی‌های جنوبی رینگ داخلی میدان آزادی و ورودی و خروجی خیابان‌های شهید نوری نیارکی، شهید دستغیب، هاشمی و دامپزشکی به بزرگراه آیت الله سعیدی مسدود است.
ممنوعیت توقف وسایل نقلیه در این محورها/ کدام خیابان‌های تهران فردا مسدود است؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه ۹ تهران با اشاره به ضرورت پیش بینی تمهیدات ترافیکی در مسیر راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: طی جلسات مشترک با پلیس راهور به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان و روانسازی ترافیک در این روز ملی و مهم برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده است.

مرتضوی در ادامه گفت: از ساعت ۲۳ شب شنبه ۲۱ بهمن ورودی‌های جنوبی رینگ داخلی میدان آزادی و ورودی و خروجی خیابان‌های شهید نوری نیارکی، شهید دستغیب، هاشمی و دامپزشکی به بزرگراه آیت الله سعیدی مسدود است.

خبر مرتبط
هدیه پلیس به مردم/ رفع توقیف خودروهای توقیف شده به دلیل بی‌حجابی+ فیلم

اقتصادنیوز: به مناسبت عید مبعث و 22 بهمن پلیس خبر از ترخیص وسایل نقلیه ای داد که توقیف فیزیکی شده اند.

شهردار منطقه ۹ افزود: بزرگراه شهید لشگری از جنب فروشگاه رفاه و ورودی بزرگراه لشگری به رینگ بیرونی میدان آزادی نیز در بامداد روز ۲۲ بهمن ماه مسدود می‌شود.

این مقام مسئول در پایان از ممنوعیت توقف تمامی وسایل نقلیه در حاشیه محورهای خیابان و میدان آزادی و بزرگراه آیت الله سعیدی از ساعت ۲۲ شب ۲۱ بهمن ماه تا پایان مراسم ۲۲ بهمن خبر داد.

وی تأکید کرد: محدودیت‌های ترافیکی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت گسترده از طریق پیام رسان‌های اجتماعی رادیو تلویزیون و اکران بنر در محدوده خیابان آزادی و بزرگراه آیت الله سعیدی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید