آخرین آمار از برترین‌های جام ملت‌های آسیا/ ایران در کدام بخش‌ها بهترین بود؟

کدخبر: ۶۲۷۶۸۱
اقتصادنیوز: آمار و ارقام جام ملت های آسیا حکایت از آن دارد که تیم ملی فوتبال کشورمان از نظر دریافت کارت قرمز در صدر قرار دارد.
آخرین آمار از برترین‌های جام ملت‌های آسیا/ ایران در کدام بخش‌ها بهترین بود؟

به گزارش اقتصادنیوز، جام ملت های آسیا شامگاه گذشته با قهرمانی تیم ملی فوتبال قطر به کار خود پایان داد تا عنابی های آسیا بتوانند با تکرار قهرمانی در دو دوره پیاپی، تاریخ ساز شوند.

در این مسابقات قطر با ۱۵ گل، اردن با ۱۳ گل، ایران، ژاپن با ۱۲ گل بیشترین گل را به ثمر رساندند. هزار و 244 شوت در این ۵۱ مسابقه به ثبت رسید که در مجموع تیم ملی ایران با ۱۰۱ شوت در رتبه نخست بود و کره جنوبی با ۹۷ و اردن با ۹۵ در رده‌های بعدی قرار گرفتند. همچنین استرالیا، اردن، قطر و تایلند با ۳ کلین شیت بهترین عملکرد را از خود را در بسته نگه داشتن دروازه ثبت کردند.

خبر مرتبط
نخستین واکنش مهدی تاج به حذف ایران از جام ملت‌های آسیا/ نظر مهم درباره قلعه‌نویی

اقتصادنیوز: مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال درباره حذف تیم ملی از جام ملت های آسیا گفت: فدراسیون فوتبال از صحبت‌های قلعه‌نویی مبنی بر جوانگرایی استقبال می‌کند.

کره جنوبی با چهار هزار و 495 پاس، بیشترین پاس را این مسابقات ثبت کرد، قطر و ایران هم در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

در این دوره مجموعاً ۱۶۴ کارت زرد از جیب داوران خارج شد که اردن با دریافت ۱۸ کارت زرد، قطر با ۱۶، کره جنوبی ۱۴ اول تا سوم بودند و ایران، قرقیزستان و ویتنام با دریافت ۲ کارت قرمز در صدر قرار داشتند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید