ترافیک سنگین 10 کیلومتری/محور سراوان - امامزاده هاشم قفل شد

کدخبر: ۶۲۷۶۹۷
اقتصادنیوز: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد که ۱۰ کیلومتر ترافیک در محور سراوان به امامزاده هاشم ایجاد شده است.
ترافیک سنگین 10 کیلومتری/محور سراوان - امامزاده هاشم قفل شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، غلامعلی نیک فهم، با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان گیلان، اظهار کرد: در بازه زمانی ۱۸ لغایت ۲۱ بهمن ماه سال جاری، شاهد ورود ۲۸۹ هزار و ۱۸ دستگاه وسیله نقلیه به استان گیلان هستیم.

خبر مرتبط
تردد در این بخش از جاده کرج-چالوس ممنوع شد+ جزییات

اقتصادنیوز: رییس پلیس راه البرز گفت: تردد وسایل نقلیه در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران دقایقی پیش ممنوع شد.

وی همچنین از خروج ۲۲۶ هزار و ۱۰۳ دستگاه وسیله نقلیه از استان در مدت مذکور خبر داد و افزود: شاهد رشد ۸۵ درصدی ورود به استان و ۴۴ درصدی خروج از استان نسبت به مدت مشابه هفته گذشته هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به ورود ۱۲۶ هزار و ۶۴۴ خودرو به استان و خروج ۵۴ هزار و ۵۰۷ خودرو از استان از محور آزادراه قزوین - رشت و بالعکس، تصریح کرد: نسبت به مدت مشابه هفته گذشته ۱۴۸ درصد افزایش در ورود و پنج درصد افزایش در خروج از استان از این محور داریم.

خبر مرتبط
هجوم مسافران به جاده‌های شمالی/ترافیک سنگین در آزادراه کرج

اقتصادنیوز: مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: در آزادراه کرج - قزوین که یکی از مسیرهای شریانی برای دسترسی به استان‌های شمال غربی کشور به شمار می‌رود، ترافیک سنگین گزارش شده است.

نیک فهم همچنین تردد ورودی به استان از محور رامسر - چابکسر را ۹۲ هزار و ۳۱۳ خودرو دانست و یادآور شد: تردد خروجی از محور چابکسر - رامسر نیز ۹۱ هزار و ۸۶۶ خودرو بوده است.

وی با بیان اینکه ترافیک در محور سراوان به امامزاده هاشم فوق سنگین است، اضافه کرد: ۱۰ کیلومتر ترافیک ایجاد شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان همچنین به ترافیک سنگین در محدوده شهر رودبار(شمال به جنوب) اشاره کرد و گفت: تردد در سایر محورهای برون شهری استان به صورت روان در جریان است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید