افزایش 10 درصدی تعداد تخت‌های بیمارستانی در کشور

کدخبر: ۶۲۷۷۷۵
معاون اجرایی رییس جمهوری اعلام کرد که در دولت سیزدهم ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور اضافه شده است.
افزایش 10 درصدی تعداد تخت‌های بیمارستانی در کشور

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر،   محسن منصوری یکشنبه شب در نشست با فعالان علمی، سیاسی، فرهنگی و رسانه‌ای استان بوشهر اظهار داشت: در بخش‌های مختلف تراز تجاری، نرخ رشد، نفت، آب، اشتغال و طرح‌های کلان در این دولت صحبت‌های زیادی وجود دارد.

وی اضافه کرد: امروز ۳.۵ میلیون بشکه نفت تولید و حدود ۱.۵ میلیون بشکه مازاد نیاز داخل صادر می‌شود که این از دستاوردهای مهم این دولت در حوزه نفت محسوب می‌شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور افزود: در تخصیص منابع، شفافیت، مدیریت رشد نقدینگی، ۶ ماه تورم منفی در قیمت و ارائه فهرست تسهیلات کلان پرداخت شده از عملکردهای مهم دولت سیزدهم به شمار می‌رود.

وی اظهار کرد: زمین مورد نیاز برای احداث چهار میلیون واحد مسکونی مدنظر دولت تأمین شده و همچنین نیاز زمین متقاضیان برای احداث فراهم است.

منصوری گفت: در دولت سیزدهم همچنین ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور اضافه شده که این میزان معادل ۱۰ درصد تخت‌های بیمارستانی کشور است.

وی بیان کرد: در حوزه‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، روحیه حاکم بر دولت، سفرهای استانی و همچنین دغدغه‌مندی رئیس جمهور برای حل مسائل از نقاط قوت دولت مردمی ایران قوی به شمار می‌رود.

معاون اجرایی رئیس جمهور افزود: اینکه اکنون در کشور متکی به ظرفیت داخلی شدیم و نگاه و گدایی از کشورهای خارجی برای حل مشکلات کشور نداریم از افتخارات دولت کنونی محسوب می‌شود.

منصوری اضافه کرد: متانت سیاسی دولت از ویژگی بارز دولت مردمی است که نباید به سادگی از آن گذشت

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید