خط و نشان حزب‌الله عراق برای واشنگتن/ مداخله آمریکا ما را تشویق می‌کند که...

کدخبر: ۶۲۷۸۱۸
اقتصادنیوز: سخنگوی گردان‌های حزب‌الله عراق تاکید کرد که مداخله بدخواهانه آمریکا انگیزه‌ای برای بازپس‌گیری کامل حاکمیت عراق است.
خط و نشان حزب‌الله عراق برای واشنگتن/ مداخله آمریکا ما را تشویق می‌کند که...

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمد محی، سخنگوی گردان‌های حزب‌الله عراق اظهار کرد: مداخله بدخواهانه آمریکا ما را تشویق می‌کند که فرآیند تصمیم‌گیری سیاسی و نه فقط آسمان و زمین عراق را از اشغالگری آمریکا آزاد کنیم.

خبر مرتبط
شمارش معکوس خروج نیروهای آمریکایی از عراق

اقتصادنیوز: منابع خبری از تنظیم یک جدول زمانی برای کاهش تدریجی حضور ائتلاف آمریکا در عراق خبر دادند.

به گزارش شبکه خبری المیادین، محی گفت: مداخله بدخواهانه آمریکا ما را به بازپس‌گیری کامل حاکمیت عراق که قدرت‌های محور شرارت ‌آن را کنترل و مصادره کردند، تشویق می‌کند.

چند روز قبل مقاومت اسلامی عراق تاکید کرد، فرصت روزهای گذشته برای مردم، دوستان و طرف‌های مسؤول عراق آشکار کرد که دشمن اشغالگر پستی و خیانت خود را رها نمی‌کند و فقط زبان سلاح را می‌فهمد.

خبر مرتبط
بیانیه مهم پارلمان عراق درباره خروج نظامیان خارجی

اقتصادنیوز: پارلمان عراق در جلسه‌ امروز شنبه که با موضوع تجاوزات به حاکمیت این کشور برگزار شد، بیانیه‌ صادر کرد.

مقاومت اسلامی عراق به نشانه‌های خیانت اشغالگری آمریکا از طریق «هدف قرار دادن مجاهدین حشد شعبی در القائم، عکاشات و سایر نقاط» و «ترور فرمانده ارشد ابوباقر الساعدی» در بغداد اشاره کرد و افزود به این ترتیب اشغالگران با نقض تمام قواعد درگیری، مقاومت اسلامی را از طریق جناح‌هایش و پایبندی به مسؤولیتش در قبال ملت،‌ کشور و مردم متعهدتر می‌کنند.

در ادامه بیانیه صادره از سوی مقاومت، از «برادران جهادی» خواسته شده تا «به صفوف مقاومت بپیوندند» و در بیرون راندن اشغالگران آمریکایی در این مرحله که آن را «تاریخی برای عراق و منطقه» می‌دانند، مشارکت فعال داشته باشند.

مقاومت همچنین تاکید کرد: کسانی که به آنها اعتماد داریم باید ما را معذور کنند، زیرا ما بهتر از دیگران از کینه توزی دشمن و مناطق رویارویی با آنها مطلع هستیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید