پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مجید انتظامی/فیلم‌های سینمایی با هنرمندی شما تماشایی‌تر می شود

کدخبر: ۶۲۷۸۸۳
اقتصاد نیوز: مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی با انتشار متنی دریافت سیمرغ بلورین بهترین آهنگسازی چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر را به مجید انتظامی تبریک گفت.
پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مجید انتظامی/فیلم‌های سینمایی با هنرمندی شما تماشایی‌تر می شود

 

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از مهر، محمد اله‌یاری مدیرعامل بنیاد رودکی در پیامی کسب سیمرغ بلورین موسیقی فیلم از چهل و دومین جشنواره فیلم فجر را به مجید انتظامی تبریک گفت.

خبر مرتبط
ادعا جنجالی فعال توئیتری درباره جایزه ارسطو خوش رزم در جشنواره فیلم فجر

اقتصادنیوز:در حاشیه اختتامیه جشنوراه فیلم فجر ادعا عجیبی برای برنده شدن بهترین بازیگر مرد مطرح شده است .

در متن پیام محمد اله‌یاری فومنی آمده است:

«هوالحبیب

استاد ارجمند؛ جناب آقای مجید انتظامی

کسب سیمرغ بلورین موسیقی فیلم در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را به جنابعالی و جامعه موسیقی کشور صمیمانه تبریک می‌گویم.

این جایزه، بیش از هر چیز، تأییدی چندباره بود بر کارنامه درخشان و ممتاز جنابعالی که خاطره جمعی نسل‌های پس از انقلاب اسلامی است. در همه این سال‌ها فیلم‌های سینمایی فراوانی با هنرمندی شما تماشایی‌تر شد و ذائقه موسیقایی مردم هنردوست کشورمان، غنی تر و پربارتر؛ آثاری که «همراه با خاطره‌ها» شد؛ مانا و ماندنی.

شاهد این مدعا، تالار وحدت است که هنوز از خاطره حضور شما و رهبری ارکستر موسیقی ملی ایران طی ۲ ماه گذشته، سرشار از انرژی و شور است.

برای شما از درگاه خداوند مهربان، آرزوی تندرستی و دوام توفیق و خلق آثار ارزشمند دارم.»

مجید انتظامی در آیین اختتامیه چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن را برای ساخت موسیقی فیلم «مجنون» دریافت کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید