اکرم عفیف اگر ایرانی بود به تیم ملی دعوت نمی‌شد/ ماجرای خط خوردن بازیکن جوان در جام ملت‌های آسیا

کدخبر: ۶۲۷۸۹۳
اقتصادنیوز: اکرم عفیف، بازیکن تیم ملی فوتبال قطر شانس آورده است که شاگرد امیر قلعه نویی نیست، چرا که قطعا نمی توانسد با امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان کنار بیاید.
اکرم عفیف اگر ایرانی بود به تیم ملی دعوت نمی‌شد/ ماجرای خط خوردن بازیکن جوان در جام ملت‌های آسیا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبر ورزشی، بدون شک بهترین بازیکن جام ملتهای آسیا اکرم عفیف بود. ستاره قطری که با ۸ گل زده عنوان آقای گلی و بهترین بازیکن جام را از آن خود کرد. ستاره تیم السد در فینال مسابقات توانست هت تریک کند و قطر را برای دومین بار به مقام قهرمانی برساند.

عفیف در حالی برای تیم ملی قطر به میدان رفت که چهره‌اش نسبت به دوره قبل این مسابقات تغییر زیادی داشته و این بار با موهای بلند و البته فرفری خود حسابی مورد توجه قرار گرفته بود.

خبر مرتبط
انتقاد شدید آتیلا حجازی از عملکرد تیم ملی در جام ملت های آسیا

اقتصاد نیوز: آتیلا حجازی درباره عملکرد تیم ملی در جام ملت‌ها توضیحاتی ارائه کرد.

اما نکته قابل توجه این است که اگر اکرم عفیف با همین کیفیت فوتبالی ملیت ایرانی داشت شاید به تیم ملی ایران دعوت نمی‌شد. فصل پیش رضا اسدی بهترین بازیکن لیگ ایران بود و آماری درخشان در سپاهان داشت و وقتی به تیم ملی دعوت شد به یکباره همه از چهره جدید او متعجب شدند. اسدی که موهایش بلند بود، در اولین حضورش در اردوی تیم ملی موهایش را کوتاه کرده بود تا مشخص شود سرمربی تیم ملی اهل این ژیگول‌بازی‌ها نیست و نظم و انضباط دهه شصتی برایش بیشتر اهمیت دارد.

این پایان کار نظم و انضباط عجیب در تیم ملی نبود و محمدجواد حسین‌نژاد هم که در فصل جاری در سپاهان خوش درخشید و پدیده فوتبال ما به حساب می‌آمد، زمانی که به اردوی تیم ملی شد به یکباره چهره‌اش تغییر کرد و به سبک دانش آموزان محصل در اول مهر موهایش را تراشید. گرچه رضا اسدی به جام ملتها دعوت شد و دقایقی را هم به میدان رفت اما حسین نژاد از لیست قلعه‌نویی خط خورد تا جای او امید ابراهیمی ۳۸ ساله دعوت شود و باقی ماجرایی که خودتان بهتر میدانید.

در هر صورت اکرم عفیف قطری شانس بزرگی آورد که ملیت ایرانی ندارد، چون با این اوصاف نمی‌توانست در جام ملتها بازی کند و بدرخشد و علاوه بر کسب عناوین فردی، به قهرمانی هم برسد!

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند

      اقتصادنیوز: سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری ایران در حادثه سقوط بالگرد به شهادت رسید.

    کارگزاری مفید
    فوری/ حادثه برای بالگرد رئیسی + گزارش لحظه به لحظه