استوری معنادار الهام اخوان+عکس

کدخبر: ۶۲۸۰۰۹
اقتصادنیوز : الهام اخوان بازیگر سینما و تلویزیون در آخرین استوری خود جملات معنی داری منتشر کرده که با این کار باعث شد تا حواشی جدیدی شنیده شود.
استوری معنادار الهام اخوان+عکس

 

استوری معنادار الهام اخوان با جمله معروف رضا عطاران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک،بسیاری از فیلم و سریال ها دارای تکیه کلام و دیالوگهای ماندگاری هستند که تا مدتها در جامعه رواج یافته و مورد استفاده قرار می گیرند. با گذشت چندین سال از پخش سریال های ماندگار هنوزهم تکیه کلام هایی چون چرا قیمه‌ها رو میریزی تو ماستا، مامان، من لباس چی بپوشم؟ سریال خانه به دوش تا جمله آیییییی باریک الله نورالدین خانزاده و افتااااااد؟ سریال ستایش و واقعاااااااا؟ خانم شیرزاد ساختمان پزشکان و... مورد استفاده مخاطبان در واقعیت و فضای مجازی قرار می گیرند. الهام اخوان بازیگر سریال مرداب به تازگی استوری معناداری را با جمله معروف رضا عطاران منتشر نمود که با حواشی و واکنش هایی همراه بود.

الهام-اخوان (1)

الهام اخوان بازیگر سینما و تلویزیون درصفحه شخصی خود استوری کنایه آمیزی را منتشر نمود ونوشت:

تموم شد؟

.

.

خیلی تاثیر گزار بود.

 با انتشار این استوری گمانه زنی مخاطبان آغاز شد و برخی از افراد این تکیه کلام را مربوط به جشنواره فجر و برخی اشاره به شخصی خاص میدانند. این جمله معروف را رضا عطاران در فیلم سینمایی هزارپا به کار برد که تا مدت ها وِردِ زبان بسیاری از افراد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید