قمه کشی هولناک در ازای 400 میلیون پول/ انگشتان دست و پای پسر جوان قطع شد

کدخبر: ۶۲۸۰۷۹
معاون عملیات سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: اراذل و اوباش سابقه‌داری برای از پای درآوردن یک جوان ۲۸ ساله، مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان دریافت کرده بودند و اکنون این جوان بر اثر شدت جراحات وارده انگشت‌های یک دست و یک پای خود را از دست داده است.
قمه کشی هولناک در ازای 400 میلیون پول/ انگشتان دست و پای پسر جوان قطع شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سرهنگ راستی؛ معاون عملیات سازمان اطلاعات فاتب اظهار کرد: گروهی از اراذل و اوباش با دریافت مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان اقدام به ضرب و جرح یک جوان ۲۸ ساله در غرب  تهران کردند.

وی با بیان اینکه این دو اراذل و اوباش که سابقه‌دار هستند در بهمن ماه سال جاری با استفاده از شمشیر و قمه در مقابل محل سکونتش این جوان وی را مجروح کردند، گفت: این جوان بی‌گناه از ناحیه دست‌ها، پا، سر و سایر اعضای بدن مجروح می‌شود.

معاون عملیات سازمان اطلاعات فاتب گفت: این جوان بر اثر شدت جراحات وارده انگشت‌های یک دست و یک پای خود را از دست داده و شدت ضربات به قدری عمیق و زیاد بوده است که موجب قطع شدن عصب‌های دست و پای او هم می‌شود.

سرهنگ راستی خاطرنشان کرد: به محض وصول خبر این شرارت هولناک تلاش‌های کارشناسان تیم‌های عملیات سازمان اطلاعات تهران به منظور شناسایی ضاربین آغاز و پس از سه شبانه‌روز اقدامات میدانی دو نفر شرور این جنایت شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه بازسازی صحنه جرم امروز در محل حادثه (خیابان آیت‌الله کاشانی) انجام می‌شود، گفت: تحقیقات جهت شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به اجیر کردن این شرورها نموده کماکان ادامه دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید