پیام مهم وزیر اطلاعات به فرمانده کل سپاه

کدخبر: ۶۲۸۲۲۵
اقتصادنیوز: وزیر اطلاعات طی پیامی روز پاسدار را به فرماده‌کل سپاه پاسداران تبریک گفت.
پیام مهم وزیر اطلاعات به فرمانده کل سپاه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات طی پیامی روز پاسدار را به سرلشکر حسین سلامی فرماده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

خبر مرتبط
برخورد صمیمی فرمانده کل سپاه با مداح معروف+عکس

اقتصادنیوز: تصویری از برخورد صمیمی فرمانده کل سپاه با مداح معروف تهران در مراسم سومین روز شهادت سیدرضی موسوی را در ادامه مشاهده کنید.

تمن این پیام به شرح زیر است:

برادر گرامی سردار سرلشکر پاسدار سلامی
فرمانده‌ محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سالگرد ولادت با سعادت سرور آزادگان عالم، حضرت امام حسین علیه‌السلام، روز پاسدار را به شما برادر عزیز و همه‌‌ی پاسداران انقلاب اسلامی صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

خبر مرتبط
پیش‌بینی مهم وزیر اطلاعات درباره خاورمیانه/ تغییرات جدی‌ در منطقه در راه است

اقتصاد نیوزر : وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه در آینده نزدیک در منطقه تغییرات جدی‌ رخ خواهد داد گفت: شاهد برخورد مقتدرانه با گروهک‌ها و باندها و تشکل‌های ضد امنیتی و به معنای عام اقدامات تروریستی خواهیم بود و آسیب‌دیدگی فرامرزی ایران رو به کاهش خواهد بود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یادگار جاویدان بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی رضوان‌الله‌تعالی است که همواره حافظ امنیت کشور و دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و الگو، حامی و خدمتگزار ملت ایران، امت اسلامی و مقاومت اسلامی و آزادی‌‌خواهان جهان است.

امروز نیز در اجرای اوامر فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مد‌ظلّه‌العالی با جهاد و مقاومت در برابر استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی و عوامل سر سپرده آن، «سپاه بزرگترین سازمان ضد تروریستی در همه دنیا به شمار می‌‌رود.»

سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات ضمن نکوداشت روز پربرکت پاسدار، عزت و سرافرازی روز افزون فرماندهی محترم و یکایک پاسداران ولایتمدار را از درگاه الهی مسئلت نموده، به روان پاک امام راحل عظیم‌الشأن رحمت‌الله علیه و شهدای گلگون کفن پاسدار خصوصاً شهدای اخیر جنایات رژیم صهیونیستی درود می‌فرستیم. به اذن‌ الله، چیرگی و ظفر بر ظالمان به ویژه رژیم سفاک و کودک‌‌کش صهیونیستی را شاهد خواهیم بود.  

 سیّد اسماعیل خطیب

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید