توضیح عجیب جواد خیابانی درباره ازدواج

کدخبر: ۶۲۸۲۶۱
اقتصادنیوز : جواد خیابانی در مصاحبه ای که اخیرا داشته است درباره ازدواج توضیحات عجیبی داد و تماشاگران را شکه کرد.
توضیح عجیب جواد خیابانی درباره ازدواج

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک،حامد آهنگی، مجری و کمدین که پس از یک سال و نیم وقفه در اجرای «شب آهنگی» به تازگی فصل جدید (سوم) این برنامه را اجرا می‌کند، در قسمت دوم شب آهنگی 3 میزبان جواد خیابانی یکی از متفاوت ترین مجریان و گزارشگران ورزشی فوتبال بود و با این چهره ورزشی به گپ و گفت نشست.

جواد خیابانی که نامش این روزها به دلیل صحبت ها و انتقاداتش از عملکرد سینوسی تیم ملی در فضای مجازی ترند شده است، مهمان برنامه شب آهنگی شد و با مجری برنامه حامد آهنگی لحظات شادی را رقم زد. گزارشگر فوتبال کشورمان که گاهی با سوتی ها و نوع صحبت کردنش سوژه رسانه ها می شود، در گفت و گو با حامد آهنگی به سوال او اینگونه پاسخ گفت:

حامد آهنگی:حاضر بودید با یکی مثل خودتون ازدواج می کردید؟

جواد خیابانی:یعنی من خودم رو بغل کنم؟

حامد آهنگی :حالا چرا در جا رفتی تو بغل!

جواد خیابانی :تو شیمی یه قانون داریم به نام قانون مزدوج، داستان ترکیب هیدروژن و کربن، از هیدروژن یه گاز و از کربن زغال، الماس به وجود میاد یعنی بدی کربن با بدی هیدروژن از بین میره و یک جنس خوب به وجود میاد، این قانون شیمیه، قانون طبیعته، قانون ازدواجه. اگه قرار من یکی مثل خودم دوست داشته باشم چرا دوستش داشته باشم.

پاسخ علمی جواد خیابانی سبب واکنش های در فضای مجازی شد و بحث در کامنت ها را بالا برد،به طوری که برخی کاربران مثال شیمی گزارشگر فوتبال را نادرست دانستند. درابتدای این برنامه جواد خیابانی برای حامد آهنگی، ست پیراهن شورت ورزشی هدیه آورده بود که با شوخی های حامد آهنگی همراه بود.

جواد خیابانی گزارشگر باسابقه فوتبال متولد 27 آبان 1345 در کرج، فارغ التحصیل دکترای آسیب شناسی ورزشی و دو فوق لیسانس مدیریت رسانه و مدیریت استراتژیک و دو لیسانس مهندسی متالورژی و کارشناسی تربیت بدنی است. جواد خیابانی متاهل می باشد و صاحب دختری بنام «نگار»متولد سال 1376 می باشد. او یکی از گزارشگران فوتبال است که شوخی های فراوانی با او در فضای مجازی مطرح می شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید