سرمربی سپاهان: برابر الهلال استرس نداریم

کدخبر: ۶۲۸۴۳۰
اقتصادنیوز: سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایران گفت: برابر الهلال عربستان استرس نخواهیم داشت و بازی خود را ارائه خواهیم کرد.
سرمربی سپاهان: برابر الهلال  استرس نداریم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  ایرنا، «ژوزه مورایس» عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان ایران و الهلال عربستان افزود: امروز روز عشق و دوستی و ولنتاین و فوتبال نیز عاملی برای دوستی و عشق است و امیدوارم حس دوستی ما به تیم الهلال نیز القا شده باشد.

وی تصریح کرد: فوتبال شرایط متفاوتی دارد و یکسان نیست و من به تنهایی به این مرحله نیامده ام بلکه به همراه همه نفرات پای به این دور گذاشتیم.

سرمربی سپاهان گفت: هیچ استرس و انتظاری نداریم و می خواهیم به خود اثبات کنیم که می توان تغییری رقم زد و خوشحال و سرزنده بود.

مورایس خاطرنشان کرد: هر روز انتظار بهترین ها را دارم و به بازیکنان خود باور خواهم داشت که نمایشی خوب دارند، ما از بهترین بازیکنان برخورداریم و در بهترین شرایط پیش می رویم.

وی که قبلا در الهلال فعالیت داشت، در این باره گفت: من اکنون مربی سپاهان هستم و در گذشته زندگی نمی کنم و در زمان حال زندگی می کنم و گذشته مربوط به گذشته است، برخی از نفرات الهلال را می شناسم و ارتباط خوبی داشته ایم.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: ما در ایران هستیم و این کشور و ورزشگاه نقش جهان متفاوت و خارق العاده است، برای تیم های سطح بالا جو ورزشگاه هایی مانند نقش جهان متفاوت خواهد بود، فردا حضور دارند، هیچ مردی بدون بانویش جایی نمی رود و خوشحالم که بازی فردا با حضور زنان است.

بازیکن سپاهان نیز گفت: نسبت به مردم ایران شرمنده ایم زیرا نتوانستیم دل مردم را با قهرمانی در آسیا شاد کنیم.

رامین رضاییان ادامه داد: فردا هواداران سپاهان به ورزشگاه بیایند تا ما نیز بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

وی اضافه کرد: هضم باخت برابر قطر برای من سخت بود، فردا با تمام وجود و روح و قلب و جسم بازی می کنم و همه وجودم را برای اصفهانی ها و مردم خواهم گذاشت.

این بازیکن خاطرنشان کرد: عملکرد من به خواسته سرمربی برمی گردد و مورایس در حملات به من اجازه حرکت می دهد و نحوه بازی در مسابقه فردا یک راز است.

رضاییان افزود: پخش نشدن بازی سپاهان بصورت مستقیم از شبکه سه یک درد است و انتظار دارم صدا و سیما مسابقه ما را از این شبکه پخش مستقیم داشته باشد زیرا ما سپاهان ایران هستیم و ممکن است همگان در سراسر ایران به شبکه ورزش که قرار است مسابقه از آن پخش شود دسترسی نداشته باشند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان ایران و الهلال عربستان از ساعت ۱۹:۳۰ روز پنجشنبه در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید