کمک مردم ایران به غزه از 100 میلیارد تومان گذشت

کدخبر: ۶۲۸۴۵۲
اقتصادنیوز: رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اعلام کرد میزان کمک‌های نقدی مردم ایران به مردم مظلوم غزه به ۱۲۸ میلیارد تومان رسید.
کمک مردم ایران به غزه از 100 میلیارد تومان گذشت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، وحید سلیمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: پس از گذشت ۱۲۶ روز از آغاز پویش بشردوستی جمعیت هلال‌احمر در تاریخ ۱۷ مهرماه و با احتساب مبالغ جمع‌آوری شده از آن تاریخ تا ۲۳ بهمن ماه سالجاری، میزان کمک‌های نقدی هموطنان ایرانی به مردم مظلوم غزه به عدد ۱۲۸ میلیارد و ۱۹۶ میلیون تومان رسید.

وی افزود: این کمک‌ها به صورت کارت به کارت، واریز به شماره حساب و یا شماره گیری کد دستوری نزد بانک‌های ملی، مرکزی و ملت جمع‌آوری شده است.

خبر مرتبط
اردوغان و السیسی بر توقف جنگ در غزه تاکید کردند

اقتصادنیوز: روسای جمهور مصر و ترکیه طی کنفرانس مطبوعاتی مشترک در قاهره بر ضرورت توقف جنگ در نوار غزه تاکید کردند.

 رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشورمان با بیان اینکه اجرای پویش بشردوستی با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی به نفع مردم غزه از طریق اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر نزد بانک‌های مرکزی، ملت و ملی همچنان ادامه دارد، گفت:  هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مردم  غزه را به شماره حساب۹۹۹۹۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ نزد بانک ملی و یا به شماره حساب۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶  نزد بانک مرکزی یا از طریق شماره گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* واریز کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید