هشدار سقوط بهمن در جاده کندوان

کدخبر: ۶۲۸۵۵۰
اقتصاد نیوز :رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس از احتمال وقوع بهمن با توجه به افزایش دما طی چند روز اخیر، در محورهای کوهستانی جاده کندوان خبر داد.
هشدار سقوط بهمن در جاده کندوان

 

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم ،مهدی صفایی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس با اشاره به احتمال سقوط بهمن در جاده کندوان  اظهار داشت:  با توجه به پیش‌بینی روزهای گرم احتمال سقوط بهمن در حد فاصل پل زنگوله تا تونل کندوان وجود دارد و با توجه به گرم شدن هوا بعد از بارش برف احتمال ریزش بهمن متصور است و درخواست ما این است رانندگان از تردد غیرضروری خودداری کنند و به‌منظور افزایش ضریب ایمنی بهتر لازم است از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

خبر مرتبط
بازگشت برف و باران وکاهش دما در 22 استان کشور

اقتصادنیوز:سازمان هواشناسی کشور با توجه به ورود سامانه بارشی از بارش باران و برف، وزش باد و کاهش دما بین ۱۰ تا ۱۵ درجه برای بیشتر مناطق کشور از امروز تا روز دوشنبه هفته آینده خبر داد و اعلام کرد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس افزود:  انباشت برف در محدوده کندوان را داریم و افزایش دمای هوا علت اصلی سقوط بهمن خواهد بود.

وی اظهارکرد: بر این اساس رانندگان باید از توقف در محدوده هایی که احتمال سقوط بهمن دارد، پرهیز کنند و یا با احتیاط در جاده کندوان برانند.

وی همچنین افزود: مسافران با توجه به این شرایط قبل از سفر از وضعیت راه‌ها به ویژه جاده کرج ـ چالوس مطلع شوند.

صفایی اذعان داشت: آمادگی کامل در جاده کندوان برای هرگونه خدمات وجود دارد.

قابل ذکر است نیمی از جاده کندوان  160 کیلومتری جاده کرج- چالوس، درحوزه استان البرز و نیمی دیگر در حوزه استان مازندران واقع شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید