قاچاقچی موادمخدر کشته شد/ تیر پلیس به هدف خورد

کدخبر: ۶۲۸۶۷۸
اقتصادنیوز: تیراندازی مأموران پلیس در محور تهران - دماوند محدوده رودهن باعث به هلاکت رسیدن قاچاقچی شد.
قاچاقچی موادمخدر کشته شد/ تیر پلیس به هدف خورد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی شهرستان دماوند پنجشنبه شب از دستگیری و زمین‌گیر شدنِ قاچاقچی موادمخدر در رودهن خبر داد.

سرهنگ ملکی اظهار داشت: پنجشنبه ۲۶ بهمن‌ماه واحد گشتِ پلیس به یک دستگاه خودرو تیبا در رودهن مشکوک شد .

وی افزود : در ادامه با فرار راننده‌ ماموران نسبت به توقفِ خودرو اقدام و پس از چندین بار فرمان ایست و استنکافِ راننده که هم‌زمان با ریختن کیسه‌هایِ متعدد موادمخدر از داخلِ خودرو به بیرون همراه بود. مامورین با رعایتِ قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی و اجرای طرح مهار نمودند.

خبر مرتبط
فوری؛ بزرگترین قاچاقچی مواد مخدر ایران بازداشت شد

اقتصادنیوز: رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از دستگیری بزرگترین قاچاقچی مواد مخدر به نام «عبدالهادی برآهویی» خبر داد و اعلام کرد: طبق برآورد اولیه حدود ۳۰۰ میلیارد تومان از اموال این قاچاقچی توقیف شده است.

این مقام انتظامی اضافه نمود: قاچاقچیِ موادمخدر مجروح که توسطِ پلیس به بیمارستان منتقل و برابر گزارش پزشکی اخذ شده فوت نموده است.

خبر مرتبط
38 قلم اشیای تاریخی از قاچاقچیان در هلیلان لو رفت

اقتصادنیوز : مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام از کشف ۳۸ قلم اشیای تاریخی، مربوط به ادوار مختلف در شهرستان هلیلان خبر داد.

ملکی تصریح کرد: همچنین در بازرسی از خودرو ضمن کشف انواعِ موادِ افیونی مشخص گردید، وی از قاچاقچیان عمده در سطح شهر و دارای سوابق متعدد سرقت و توزیع موادِ مخدر بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید