تبلیغ هادی چوپان برای کوروش کمپانی+ عکس

کدخبر: ۶۲۸۹۷۹
اقتصادنیوز: ماجرای کوروش کمپانی این روز‌ها جنجال بزرگی به راه انداخته است و یکی از کسانی که برای آن تبلیغ کرده بود هادی چوپان بوده است.
تبلیغ هادی چوپان برای کوروش کمپانی+ عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، این روز‌ها بحث کلاهبرداری کوروش کمپانی و فرار صاحب آن بسیار داغ شده است. در چند وقت اخیر بسیاری از مردم از این فروشگاه خرید کرده بودند و حالا سرشان بی‌کلاه مانده است. کوروش کمپانی در زمان فعالیت خود همکاری زیادی با سلبریتی‌ها داشت و بسیاری از افراد مشهور هم برای این مجموعه تبلیغ کرده بودند.

خبر مرتبط
صف طولانی مالباختگان کوروش کمپانی برای ثبت شکایت + فیلم

اقتصادنیوز: شرکت «کوروش کمپانی» که با ادعای فروش آیفون ۲۰ میلیونی نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته بود، این روزها تعطیل شده و مالک این شرکت متواری است؛ موضوعی که پلیس نیز آن را تایید کرده است.

یکی از این افراد هادی چوپان بود که در تبلیغ خود درباره کوروش کمپانی گفت: «خیلی از مردم ما دوست دارند گوشی آیفون داشته باشند. من به شما کوروش کمپانی را معرفی می‌کنم در عین تعجب گوشی آیفون را ۲۳ میلیون به شما هدیه می‌کند. کوروش کمپانی را دنبال کنید.»

خبر مرتبط
عکس پربازدید از خواهران منصوریان و هادی ساعی در کوروش کمپانی!

اقتصادنیوز: خواهران منصوریان و هادی ساعی هم برای کوروش کمپانی تبلیغ کرده بودند و کوروش کمپانی نیز تصویری از آنها در پیج خود منتشر کرده بود. این تصویر این روزها در فضای مجازی دست به دست می شود.

(عکس) تبلیغ هادی چوپان برای کوروش کمپانی


 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید