انتقاد ظریف از برخورد آهنین با ملت!

کدخبر: ۶۲۹۰۱۶
اقتصادنیوز: وزیر پیشین امورخارجه گفت: اگر با مردم با مشت آهنین برخورد شود از ما دور می‌شوند. موشک مهم است، امام مردم مهم‌تر هستند.
انتقاد ظریف از برخورد آهنین با ملت!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمد جواد ظریف در نشست دانشجویی «نظم جدید در دنیا» در بخشی از سخنان خود با بیان این که قاعده قرآن، برخورد با محبت با مردم است و این که اگر با مردم با مشت آهنین برخورد شود از ما دور می‌شوند، در این ارتباط تصریح کرد: موشک مهم است، امام مردم مهم‌تر هستند.

وی با بیان این که این قدرت مردم بود که صدام را به زانو  درآورد به موضوع خودباوری و اهمیت تقویت این روحیه اشاره کرد و افزود: ما باید برای دنیا الهام‌بخش باشیم و امید داشته باشیم.

خبر مرتبط
تحلیل محمدجواد ظریف از نگرانی اسرائیل/ تل‌آویو از چه چیز ایران می‌ترسد؟

اقتصادنیوز: محمدجواد ظریف با بیان این مطلب که از نگاه اسرائیل، پیام ایران و نفوذ معنوی ایران نگران کننده است، اظهار کرد: همانطور که از قدرت گفتمانی، انگیزشی، معنایی، روایت سازی، تصویرسازی برای تهدید انگاری ایران استفاده می‌شود ما باید توجه داشته باشیم که در کنار عناصر مادی قدرت نیازمند عناصر معنوی قدرت هم هستیم.

وزیر امور خارجه پیشین جمهوری اسلامی ایران در ادامه سخنان خود در جمع دانشجویان تصریح کرد: ما باید آینده‌مان را بر اساس واقعیت‌ها بسازیم؛  چرا که آینده براساس واقعیت ها شکل می‌گیرد و واقعیت‌ها کشور را پیشرفت می‌دهد.

ظریف با بیان این که مردم، قدرت ما هستند، تاکید کرد: مردم برای ما فرصت هستند و تهدید نیستند و ما باید این فرصت‌ها را دریابیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید