برنامه اسرائیل برای انهدام ساختمان‌های خاص!

کدخبر: ۶۲۹۰۲۳
اقتصادنیوز: شهرداری غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی ده‌ها ساختمان اداری وابسته به آن را تخریب کرده است.
برنامه اسرائیل برای انهدام ساختمان‌های خاص!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، از مهم‌ترین ساختمان‌هایی که رژیم اشغالگر تخریب کرد می‌توان به ساختمان اصلی شهرداری، پنج طبقه در ساختمان‌های 3و 4 در مقر اصلی، ساختمان اصلی آرشیو، ساختمان شهرداری در منطقه السرایا، ساختمان دبیرخانه، ساختمان دادگاه، کارگاه نگه‌داری، دفتر اداره سوخت، ساختمان الخضرا در منطقه الشجاعیه و ساختمان الانصاری در خیابان الجلا اشاره کرد.

شهرداری غزه در ادامه به برخی بازارها و فروشگاه‌های اصلی و مراکز آموزشی که رژیم صهیونیستی در تجاوزهای خود ویران کرد اشاره و تاکید کرد که همه این ساختمان‌ها اداری و غیرنظامی بوده و به مردم خدمات‌رسانی می‌کردند.

این شهرداری همچنین اعلام کرد که تخریب و ویرانی این ساختمان‌ها توسط ارتش صهیونیستی مشکلات و رنج‌های مردم غزه را افزایش و خدمت‌رسانی به آنها را دشوارتر می‌کند.

خبر مرتبط
کاهش چشمگیر کمک‌ها به غزه/ سازمان ملل اطلاعیه داد

اقتصادنیوز: سازمان ملل اعلام کرد: کمک‌ها به غزه کاهش یافته است.

شهرداری غزه در ادامه خواستار تحرکات فوری سازمان‌های بین‌المللی و حقوقی و بهبود اوضاع انسانی در غزه و همچنین بازسازی ساختمان‌های آسیب دیده شد.

بر اساس این گزارش، حملات و محاصره بیمارستان‌ها در صد و سی و چهارمین روز جنگ غزه همچنان ادامه دارد و با توجه به فاجعه بهداشتی که نوار غزه را فرا گرفته است، تعداد شهدا و مجروحان همچنان در حال افزایش است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد اشغالگران در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب ۹ مورد کشتار در غزه شدند که ۸۳ شهید و ۱۲۵ مجروح برجای گذاشت.

طبق آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت فلسطین، تعداد شهدای غزه به ۲۸ هزار و ۸۵۸ تن و تعداد مجروحان به ۶۸ هزار و ۶۷۷ تن از هفتم اکتبر تاکنون رسیده‌ است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید