کنایه سنگین نفیسه روشن به خانواده شوهرش

کدخبر: ۶۲۹۱۰۲
اقتصادنیوز :نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکس جدیدی صفحه مجازی اش را که با گلایه و تیکه سنگینی به خانواده همسرش همراه بود بروز کرد.
کنایه سنگین نفیسه روشن به خانواده شوهرش

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک،نفیسه روشن که این روزها مشغول بازی در سریال رمضانی رستگاری است، با انتشار عکس هایی از خانواده در صفحه شخصیش خبر از ازدواج برادرش را داد.خانم بازیگر همزمان با خواهرشوهر شدنش استوری های کنایه داری را در مورد جزئیات زندگی مشترکش منتشر نمود. 

نفیسه روشن بازیگری که با نقش آفرینی در سریال اغما و کلانتر در تلویزیون به شهرت رسید،در استوری فضای مجازی از خواهر شوهر شدنش گفت و از خانواده همسر سابقش گله کرد. خانم بازیگر که با انتشار استوری هایی در مورد ازدواج برادرش عنوان نموده بود که بهترین خواهر شوهر دنیا خواهد شد، به تازگی صفحه مجازی خود را به روز کرد و با انتشار عکسی از خود به همراه سبد گلی زیبا نوشت:

سلیقه خواهر شوهر

دلم نمیخواد اذیت هایی که شدم

بی محلی هایی ک دیدم

گل هایی که نگرفتم

کادوهایی که ندیدم

عروس هامون بکشن

عروس امانته

نفیسه-روشن

نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون سیزدهم اردیبهشت سال 1361در محله باغ صبا تهران و در خانواده 5 نفره به دنیا آمد، پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش و مادرش خانه دار بوده و دو برادر کوچکتر از خود به نام های میلاد و مسعود دارد که آنها نیز به عنوان خلبان و مهندس پرواز در نیروی هوایی فعالیت دارند.

نفیسه روشن در سال 1391 با یک خلبان هواپیمای مسافربری بنام بهنام ازدواج کرد اما این زندگی دوام نیاورد و سال 99 نفیسه روشن از همسر خلبان جدا شد. او در سال 1400 به کربلا سفر کرد و پس از بازگشت به کشور، با انتشار حلقه ی ازدواجش از ازدواج دوباره ی خود خبر داد. در شهریور 1402 شایعه ازدواج دوباره خانم بازیگر با همسر سابقش در فضای مجازی منتشر شد اما ایشان با تکذیب این خبر اعلام کرد به رابطه تمام شده باز نمیگردد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید