ادعای جدید ترامپ درباه توطئه‌های جلوگیری از ورودش به کاخ سفید

کدخبر: ۶۲۹۲۸۷
رییس‌جمهور سابق آمریکا مدعی شد که جریمه‌های مالی وی بخشی از توطئه‌های جلوگیری از ورود دوباره وی به کاخ سفید است.
ادعای جدید ترامپ درباه توطئه‌های جلوگیری از ورودش به کاخ سفید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، رئیس‌جمهور سابق آمریکا ادعایی اثبات نشده درباره جریمه مالی که اخیراً علیه وی وضع شده، مطرح کرد.

خبر مرتبط
ترامپ: بهره هوشی بایدن از همه روسای جمهوری آمریکا پایین‌تر است!

رئیس‌جمهوری سابق آمریکا می‌گوید بایدن در میان تمام رؤسای‌جمهوری این کشور بهره هوشی پائین‌تری دارد.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا مدعی شد که جریمه وی از سوی دادگاه نوعی مداخله در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا است.

ترامپ در جمع حامیان خود در ایالت میشیگان گفت که این سو استفاده‌ها از قدرت تنها حمله به وی نیست، بلکه حمله به همه آمریکایی‌ها است.

خبر مرتبط
بایدن یا ترامپ؛ کدام یک بیشتر زنده می مانند؟

اقتصادنیوز: گفته می شود با افزایش سن، عقل هم رشد می کند، اما افزایش سن فرسودگی را نیز به همراه دارد. هنگامی که دومی شروع به برتری بر اولی می کند، شاید زمان آن رسیده است که حتی بلندپروازترین افراد بازنشسته شوند.با این حال، جو بایدن یا دونالد ترامپ ایده بازنشستگی را رد کرده و در عوض، خود را به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری پیشنهاد می‌کنند. ترامپ اکنون 77 ساله است و در انتخابات عمومی 78 ساله خواهد شد. بایدن 81 ساله است و اگر برنده شود، در پایان دوره ریاست جمهوری خود 86 ساله خواهد شد.

رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر مدعی شد که شکست او در انتخابات ۲۰۲۰ از «جو بایدن» رئیس جمهور دموکرات آمریکا به دلیل تقلب در انتخابات محقق شد.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی آمریکا روز جمعه در پرونده فساد به پرداخت ۳۵۰ میلیون دلار و محرومیت از داشتن کسب‌وکار در ایالت نیویورک به مدت ۳ سال محکوم شد.

قاضی دادگاه ایالتی نیویورک دونالد ترامپ و بنگاه تجاری او را به علت سندسازی و ارائه اطلاعات نادرست درباره ارزش واقعی دارایی‌ها و سرمایه این شرکت، به پرداخت ۳۵۰ میلیون دلار محکوم کرده است. بر اساس تصمیم دادگاه، ترامپ باید بیش از ۳۵۰ میلیون دلار بپردازد و او به مدت ۳ سال از تصدی پست‌های مدیریتی در شرکت‌های دولتی منع شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید