ترفند جدید برای دور زدن مراکز معاینه فنی خودرو

کدخبر: ۶۲۹۴۵۲
اقتصادنیوز: برخی اخبار نشان می دهد صاحبان خودروهایی که به اصطلاح اسپرت شده و از لاستیک های پهن استفاده می کنند برای مراجعه به مراکز معاینه فنی با چالش رو هستند و نمی توانند به خاطر نوع لاستیک خودروی خود مدرک معاینه فنی دریافت کنند.
ترفند جدید برای دور زدن مراکز معاینه فنی خودرو

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکو ایران ، بازار لاستیک به رغم برنامه ریزی های وزارت صمت همچنان نوسان هایی را به خود می بیند و همین مساله چالش هایی را برای صاحبان خودرو ایجاد کرده است و  کار صاحبان خودرو به اجاره لاستیک کشیده است!

برخی اخبار نشان می دهد صاحبان خودروهایی که به اصطلاح اسپرت شده و از لاستیک های پهن استفاده می کنند برای مراجعه به مراکز معاینه فنی با چالش رو هستند و نمی توانند به خاطر نوع لاستیک خودروی خود مدرک معاینه فنی دریافت کنند.

صاحبان این خودروها برای حل مشکل به سراغ اجاره لاستیک می روند و بعد از تعویض لاستیک خودروی خود با لاستیک اجاره ای به مراکز معاینه فنی مراجعه کرده و نسبت به اخذ مدرک معاینه فنی اقدام می کنند.

آن طور که اخبار نشان می دهد اجاره روزانه چهار حلقه لاستیک سواری حول و حوش دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای صاحبان خودرو آب می خورد.

اجاره لاستیک توسط صاحبان خودرو نشان می دهد همچنان وضعیت بازار لاستیک و تایر خودرو به رغم برنامه ریزی های وزارت صمت آرام و قرار ندارد و تکانه هایی در این بازار احساس می شود.

همین نوسانات سبب می شود تا صاحبان خودرو برای رفع نیاز خود به سراغ اجاره لاستیک برای خودروی خود بروند و کسب و کار جدیدی ایجاد شود.

چندی پیش با کاهش تولید لاستیک و همچنین ممنوعیت واردات لاستیک،قیمت ها در بازار سر به فلک کشید، سیاست گذار تلاش کرد با برنامه ریزی های خود نوسانات را مدیریت کند اما به نظر می رسد به رغم کنترل های صورت گرفته هنوز با وضعیت صد در صدی نبود نوسان و آرامش در بازار لاستیک فاصله ای هر چند کوتاه داریم. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۱۰ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید