برج ایفل تعطیل شد/گردشگران نیایند

کدخبر: ۶۲۹۶۵۱
اقتصادنیوز: به دنبال اعتصاب بخشی از کارکنان برج ایفل به دلیل نارضایتی از مدیریت مالی، بازدیدِ یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های توریسی فرانسه، امکان‌پذیر نیست.
برج ایفل تعطیل شد/گردشگران نیایند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، صفحه رسمی برج ایفل در اینترنت با اعلام تعطیلی این جاذبه گردشگری، به گردشگرانی که قصد دارند امروز (سه‌شنبه ۲۰فوریه) از این مکان بازدید کنند، توصیه کرده است که برنامه خود را به تعویق بیندازند. 

هم‌اکنون وسایت برج ایفل هیچ برنامۀ بلیت‌فروشی را برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، ۲۰ و ۲۱ فوریه باز نکرده است.

خبر مرتبط
برج ایفل تخلیه شد/ صدور هشدار بمب گذاری

اقتصادنیوز :در پی یک هشدار امنیتی برج ایفل، ابتدای بعد از ظهر امروز (شنبه) تخلیه شد و پلیس و گروه ضد بمب (مین‌روبی) در محل حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، «استفان دیوو»، عضو اتحادیه کنفدراسیون عمومی کار فرانسه که نماینده تعداد زیادی از کارکنان برج ایفل است، هدف از این اعتصاب را افزایش حقوق کارکنان، متناسب با درآمد حاصل از فروش بلیت و همچنین بهبود نگهداری این بنای تاریخی که متعلق به شهرداری پاریس است، اعلام کرده است.

برج ٣‬٠٠ متری ایفل در مرکز پاریس، اخیرا و در آستانه بازی‌های المپیک ٢٠٢٤‬ شاهد افزایش آمار بازدیدکنندگان بوده است. برج ایفل، بلندترین سازه موجود در پایتخت فرانسه محسوب می‌شود که معمولا ۳۶۵ روز سال به روی گردشگران باز است.

این جاذبه محبوب گردشگری پیش از این نیز در ماه دسامبر به دلیل اعتصاب کارکنان، برای یک روز کامل در طول تعطیلات کریسمس بسته شده بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید