فوری؛ خبر تازه دولت از حج عمره

کدخبر: ۶۲۹۶۵۵
اقتصادنیوز: سخنگوی دولت گفت: حج عمره هنوز منتفی نشده است.
فوری؛ خبر تازه دولت از حج عمره

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، علی بهادری جهرمی امروز (سه‌شنبه اول اسفند ماه) در نشست خبری با خبرنگاران که در محل نمایشگاه رسانه‌های ایران برگزار شد، اظهار کرد: هنوز حج عمره منتفی نشده و دولت با جدیت در تلاش برای مرتفع کردن مشکلات در بخش هوایی است.

وی ادامه داد: در ابتدا روز جوان را تبریک می‌گویم. شورای عالی جوانان اخیراً با تدبیر رییس‌جمهور به شورای عالی جوانان و نوجوانان تغییر یافت و این هفته به ریاست رییس‌جمهور تشکیل می‌شود و بسته‌های حمایتی از ازدواج و اشتغال جوانان و حضور آنان در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در نظر گرفته خواهد شد.

خبر مرتبط
وعده بن فرحان درباره حج عمره ایرانیان

اقتصادنیوز : وزیر خارجه کشورمان در گفت‌وگو با همتای عربستانی خود با اشاره به مذاکرات سازنده اخیر هیات نیروهای مسلح کشورمان در عربستان، علت تاخیر در حل مشکل پرواز عمره گزاران ایرانی را در فضای رو به رشد مناسبات تهران و ریاض جویا شد.

وی افزود: این هفته رییس‌جمهور برای هشتمین بار با هدف توسعه عدالت‌محور برای استان‌هایی که کمتر به آن‌ها توجه شده است، به خوزستان می‌رود. افتتاح بیمارستان ماهشهر و پروژه‌های نفت و گاز نیز در این سفر انجام می‌شود.

دبیر هییت دولت یادآور شد: امروز هم جلسه توسعه سیستان و بلوچستان به ریاست معاون اول رییس‌جمهور برگزار می‌شود.

سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره بازگشت دارایی‌های ارزی بابک زنجانی به کشور، اظهار کرد: از تلاش‌های سازمان اطلاعات سپاه و قوه قضاییه در این زمینه قدردانی می‌کنیم. دارایی‌های ارزی متعلق به بابک زنجانی در اختیار بانک مرکزی قرار گرفته تا مثل سایر دارایی‌ها وارد خزانه کشور و تحت مدیریت خزانه مصرف شود.

بهادری جهرمی تصریح کرد: طرح فجرانه تا عید فطر ادامه دارد و برای تامین میوه شب عید و اقلام مصرفی ماه رمضان تدابیر لازم در حال انجام و پیش‌بینی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید