ماجرای دو بار پلمپ شدن کوروش کمپانی از زبان سخنگوی پلیس

کدخبر: ۶۲۹۷۴۲
اقتصادنیوز: معاون اجتماعی و فرهنگی و سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور جزئیاتی را درباره ماجرای دو بار پلمپ شدن کوروش کمپانی اعلام کرد.
ماجرای دو بار پلمپ شدن کوروش کمپانی از زبان سخنگوی پلیس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، معاون اجتماعی و فرهنگی و سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور سردار سعید منتظر المهدی در خصوص پرونده کوروش کمپانی اظهار داشت: پلیس تا قبل از این دو بار این شرکت را پلمب کرده بود یکی به دلیل کشف حجاب کارکنان و دیگری به دلیل عدم داشتن مجوزهای لازم.

خبر مرتبط
ابهام در خروج مالک کوروش کمپانی از کشور

اقتصادنیوز: سخنگوی فراجا گفت: پلیس خروج مالک کوروش کمپانی از کشور را مورد بررسی قرارداد، این فرد هیچگونه خروجی رسمی از مرزهای بین‌المللی کشور نداشته است. در واقع خروج این فرد به شکل رسمی از هیچ‌یک از مرزهای هوایی، زمینی و دریایی ما ثبت نشده است.

سخنگوی پلیس تصریح کرد: در حین فعالیت کوروش کمپانی، این شرکت به دلیل عدم رعایت موازین اسلامی پلمب شد که در ادامه با درخواست مکرر مشتریان و مردم که سرمایه خود را در اختیار این شرکت قرار داده بودند این شرکت رفع پلمب گردید اما در ادامه ماموران پلیس پی بردند که این شرکت مجوزهای لازم را برای انجام کسب و کار ندارد که دوباره این شرکت پلمب شد.

سردار منتظرالمهدی تصریح کرد: در ادامه دوباره با دستور مقام قضایی بدنبال درخواست‌های مردمی که نگران پول خود و انجام تعهد شرکت بودند این شرکت رفع پلمب گردید صرفا برای تعهد به تعهدات والبته از انجام هرگونه ثبت درخواست جدید از مشتریان منع شد.

خبر مرتبط
توضیحات سخنگوی قوه قضائیه درباره ثبت شرکت کوروش کمپانی

اقتصادنیوز: سخنگوی قوه قضاییه گفت: روز گذشته اعلام کردم که شرکتی با نام‌ کوروش کمپانی ثبت نشده و به نام دیگری ثبت شده و به صورت جعلی این عنوان طرح شده است.

سخنگوی پلیس در پاسخ به دیگر پرسش در این خصوص که آیا در این زمان مدیرعامل این شرکت در محل حضور داشته یا نه گفت: آن موقع نیز این فرد حضور نداشت و فرد دیگری به نمایندگی شرکت را اداره می کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید