لیونل مسی این تیم آمریکا را متحول کرد/ اینتر میامی نونوار شد

کدخبر: ۶۲۹۷۵۶
اقتصادنیوز: تیم اینترمیامی با یک قرارداد اسپانسری جدید با جی پی مورگان چیس قبل از شروع فصل 2024 لیگ آمریکا، نام ورزشگاه خود را تغییر داد.
لیونل مسی این تیم آمریکا را متحول کرد/ اینتر میامی نونوار شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از "ورزش سه"، ورزشگاه DRV PNK، واقع در فورت لادردیل، پس از اینکه اینتر میامی با بانک مشهور جی پی مورگان چیس قرارداد همکاری چند ساله امضا کرد، اکنون با نام چیس شناخته خواهد شد. رونمایی از نام جدید در آستانه افتتاحیه فصل MLS بین انجام شد و تابلوی نمادین ورزشگاه Auto Nation DRV PNK با چیس جایگزین شد.

خبر مرتبط
دست رد لیونل مسی به سینه عربستانی‌ها/ بازی با پیراهن الهلال منتفی شد

اقتصادنیوز: لیونل مسی اعلام کرده است که قرار نیست در مسابقات موسوم به الریاض، پیراهن باشگاه الهلال عربستان را به تن کند.

خورخه ماس، مالک اینتر میامی گفت: "امروز یک روز قابل توجه و به یاد ماندنی است. زمانی که ما برای اولین بار این راه را آغاز کردیم، همیشه آرزوی ما این بود که با فوتبال به فلوریدا جنوبی و میامی شور بدهیم و برندها و شرکت‌های شگفت‌انگیز را گرد هم بیاوریم تا نگاه به این ورزش را در آمریکا تغییر دهیم. از حالا در سرتاسر دنیا وقتی از اینتر میامی و لیونل مسی یاد می‌کنند، در استادیوم چیس خواهد بود. این نقطه عطفی برای ماست، آغاز یک رابطه بسیار طولانی بین اینتر میامی و جی پی مورگان چیس."

جی پی مورگان چیس، بزرگترین بانک کشور، اولین قرارداد حقوق نامگذاری استادیوم در فوتبال را امضا کرد و به مجموعه گسترده همکاری‌های ورزشی خود، که شامل کار با مدیسون اسکوئر گاردن، یو اس اوپن، فرمول یک میامی و ورزشگاه‌های گلدن استیت وریرز و آتلانتا هاکس می‌شود، اضافه کرد.

خبر مرتبط
مسی با بادیگاردش به دیدار رونالدو رفت!+ عکس

اقتصادنیوز: لیونل مسی روز گذشته همراه با تیم اینتر میامی راهی عربستان شد تا در ۲ بازی دوستانه مقابل الهلال و النصر به میدان برود.

به عنوان بخشی از این همکاری، چیس علاوه بر تبلیغات برند خودش، دسترسی به بلیت پیش‌فروش، صندلی‌های وی‌آی‌پی و تخفیف در کالاهای باشگاه و غذا در فروشگاه تیم اینتر میامی را به هواداران ارائه می‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید