الزامات جدید برای سفرهای نوروزی؛

این خودروها در تعطیلات نوروزی توقیف می‌شوند!

کدخبر: ۶۲۹۸۷۲
اقتصادنیوز: اگر شما از آن دسته افرادی هستید که تاریخ معاینه فنی خودروی‌تان گذشته و هنوز برای گرفتنش اقدامی نکرده‌اید، بدانید که یا توی جاده یا در شهر مقصد بالاخره گیر می‌افتید و ماشین‌تان توقیف می‌شود.
این خودروها در تعطیلات نوروزی توقیف می‌شوند!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، چیزی تا تعطیلات عید نوروز نمانده و این چند روز تعطیلی هم جان می‌دهد برای یک سفر درست و حسابی. خیلی‌ها از یک‌ماه پیش بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس‌شان را رزرو کرده‌اند و خیلی‌ها هم ترجیح می‌دهند با خودروی شخصی‌شان بزنند به دل جاده.

 اما امسال یک چیزی فرق کرده و آن هم این است که بدون برگه معاینه فنی نمی‌توانید جایی بروید چون نوروز امسال پلیس از تردد تمامی وسایل نقلیه‌ای که برگه معاینه فنی نداشته باشند، جلوگیری می‌کند.

یعنی اگر شما از آن دسته افرادی هستید که تاریخ معاینه فنی خودروی‌تان گذشته و هنوز برای گرفتنش اقدامی نکرده‌اید، بدانید که یا توی جاده یا در شهر مقصد بالاخره گیر می‌افتید و ماشین‌تان توقیف می‌شود. آن وقت شما می‌مانید و بار و بندیل سفر بدون ماشین. پس هرچه زودتر برای گرفتن معاینه فنی اقدام کنید و برای اینکه یک صبح تا ظهر توی صف نمانید، می‌توانید اول به‌صورت آنلاین نوبت بگیرید و بعد به یکی از مراکز معاینه فنی بروید.

ضمن اینکه علاوه بر معاینه فنی، پلیس راهور گفته که امسال مدیریت و کنترل سرعت متوسط هم به‌طور دقیق رصد و اعمال می‌شود و هیچ گذشت و اغماضی نخواهد شد و رانندگان مرتکب تخلفات پرخطر در نوروز از سفر باز خواهند ماند؛ در نتیجه کلا باید مراقب رانندگی کردنتان باشید و قوانین را سفت و سخت رعایت کنید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید