واکنش حدادعادل به احتمال ائتلاف نیروهای انقلاب با جبهه پایداری/ در حال مذاکره هستیم

کدخبر: ۶۲۹۸۹۶
اقتصادنیوز: حدادعادل گفت: ائتلاف نیروهای انقلاب با جبهه پایداری بر اساس گفت‌وگو پیش می‌رود و در حال حاضر به نتیجه ائتلاف خوشبین هستیم.
واکنش حدادعادل به احتمال ائتلاف نیروهای انقلاب با جبهه پایداری/ در حال مذاکره هستیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، غلامعلی حداد عادل صبح امروز در حاشیه گردهمایی و دعوت منتخبین شوراهای اسلامی استان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره احتمال ائتلاف با جبهه پایداری گفت: از سوی ائتلاف نیروهای انقلاب با جبهه پایداری در حال مذاکره هستیم و امیدواریم این مذاکرات هرچه سریعتر نهایی شود و بتوانیم یک فهرست نهایی مانند نوبت گذشته ارائه کنیم.

وی افزود: ائتلاف نیروهای انقلاب با جبهه پایداری بر اساس گفت‌وگو پیش می‌رود و در حال حاضر به نتیجه ائتلاف خوشبین هستیم.

خبر مرتبط
هشدار انتخاباتی محسن رضایی/ جنگ‌ زرگری برای تخریب رقیب، خطرناک است‌

اقتصادنیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اکنون برهه بسیار مهم و حساسی در ابعاد جهانی و منطقه‌ای حکمفرماست و ایران می‌تواند ثمره ۴۵ سال مقاومت و جهاد را در این شرایط به دست بیاورد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه با دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات گفت:  مردم با آمدن پای صندوق‌های رأی می‌توانند با انتخاب نیروهای انقلابی برای تشکیل مجلس انقلابی که ایران سربلند نیز نتیجه آن باشد، گام بردارند.

حداد عادل در پایان خاطرنشان کرد: اسلامشهر و ری در قانون جزو حوزه انتخابیه تهران هستند لذا در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب فرصتی ایجاد شد تا این دو شهرستان نمایندگان مستقل و اهل همان شهرستان داشته باشند و بر این اساس مردم ری و اسلامشهر در دوره پیشین مجلس شورای اسلامی و انتخابات فعلی می‌توانند به کاندیداهای متعلق به شهر خود رأی دهند.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید