آرزوی پسر پرسپولیسی برآورده شد+ عکس

کدخبر: ۶۳۰۵۸۴
سرانجام پس از کشمکش‌های طولانی باشگاه پرسپولیس موفق به دریافت رضایت‌نامه محمد خدابنده‌لو از باشگاه مس شد و این هافبک آینده‌دار هم به جمع سرخپوشان اضافه شد تا آنها بهترین عملکرد را در فصل نقل و انتقالات زمستانی داشته باشند
آرزوی پسر پرسپولیسی برآورده شد+ عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فرارو، باشگاه پرسپولیس اگرچه در زمستان امسال سرمربی‌اش را از دست داد و در جذب سرمربی نامداری به جای یحیی گل‌‌محمدی هم ناکام بود اما توانست در فصل نقل و انتقالات عالی عمل کند و چند بازیکن در طیف‌های مختلف را به ترکیبش اضافه کند.

بعد از جذب عبدالکریم حسن باتجربه، استون اورنوف آینده دار و عیسی آل‌کثیر گلزن حالا نوبت محمد خدابنده‌لو بود که به ترکیب پرسپولیس اضافه شود. هافبک جوانی که در نیم فصل اول در مس درخشید و علیرغم مخالفت‌های محرم نویدکیا سرانجام با رضایت‌نامه ۸ میلیاردی به پرسپولیس پیوست.

خدابنده‌لو از کودکی عاشق پرسپولیس بود و حالا در اولین اظهارنظرها بعد از پیوستن به پرسپولیس هم به این مسئله اشاره کرده است. او در خاطراتش می‌گوید که در سال ۹۰ شاهد دربی معروف ۳-۲ تهران بود اما از فرط ناراحتی و قبل از شروع آتش‌بازی ایمون زاید ورزشگاه را ترک کرده بود. خدابنده‌لو حالا به عنوان بازیکن در باشگاه محبوبش حضور دارد.

او امروز و بعد از عقد قرارداد به خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم که در ساختمان پرسپولیس حضور دارم. از مدیریت باشگاه و هواداران ممنونم چرا که می‌دانم خیلی صبر کردند و خودم هم خوشحالم که این اتفاق افتاد. همه از علاقه من به پرسپولیس خبر دارند. واقعا از این اتفاق خوشحالم و امیدوارم انتظارات هواداران را در زمین برآورده کنم.

(عکس) پسر پرسپولیسی به آرزوسش رسید!

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید