هشدارهای هلال احمر به مسافران/ امدادرسانی 650 نفر

کدخبر: ۶۳۰۶۴۸
اقتصادنیوز: رییس سازمان امداد نجات هلال‌احمر از امدادرسانی به ۶۵۰ نفر در حوادث جوی خبر داد و تأکید کرد: علاقه‌مندان کوهنوردی تا ۴۸ ساعت پس از پایان وقوع بارش برف و باران از صعود بپرهیزند.
هشدارهای هلال احمر به مسافران/ امدادرسانی 650 نفر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، بابک محمودی با اشاره به بارش برف و باران در ۱۰ استان کشور گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در ۱۰ استان کشور به ۶۵۰ نفر از هموطنان که درگیر برف و باران بودند، امدادرسانی شد.

وی افزود: همچنین در این مدت ۴۸ نفر اسکان اضطراری و ۲۰ نفر به مناطق امن منتقل شدند.

محمودی در ادامه از علاقه مندان کوهنوردی خواست تا ۴۸ ساعت پس از پایان وقوع بارش برف و باران از صعود بپرهیزند و گفت: در این مدت امکان وقوع بهمن وجود دارد.

خبر مرتبط
مردم این استان برای کولاک‌برف آماده باشند

هواشناسی در اخطاریه سطح نارنجی، نسبت به آبگرفتگی در مناطق ساحلی و جلگه ای، بالا آمدن آب رودخانه‌ها، اختلال در تردد و لغزندگی در ‌ارتفاعات و محورهای کوهستانی به علت کاهش دید، بارش و کولاک برف و یخبندان و فزایش مصرف حامل های انرژی به علت کاهش محسوس دما در مازندران هشدار داد.

وی در خصوص رانندگی در جاده‌هایی که دچار برف و لغزندگی هستند، گفت: رانندگانی در این مدت امکان رانندگی دارند که توانایی و مهارت راندن ماشین در شرایط سخت را داشته باشد.

رئیس سازمان امداد نجات کشور گفت :همچنین از رانندگان می‌خواهیم با باک پر از بنزین، در جاده‌هایی که دچار برف و باران هست رانندگی کنند تا در صورت گیر افتادن در جاده امکان روشن نگه داشتن بخاری خودرو را برای مدت زیاد داشته باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۱۴ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید