نسخه ایهود باراک برای کنست/نتانیاهو جان اسرا را به خطر انداخت

کدخبر: ۶۳۰۶۶۰
اقتصادنیوز: نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی، گفت: ۳۰۰ هزار شهروند باید ساختمان کنست را شبانه‌روزی به مدت سه هفته محاصره کنند. وقتی کابینه تعطیل شود نتانیاهو متوجه می‌شود زمانش به پایان رسیده است.
نسخه ایهود باراک برای کنست/نتانیاهو جان اسرا را به خطر انداخت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، ایهود باراک امروز در گفتگو با رادیوی ارتش این رژیم خواستار برگزاری تظاهراتی علیه کابینه فعلی این رژیم به ریاست بنیامین نتانیاهو شد و اظهار کرد: ۳۰۰ هزار شهروند باید ساختمان کنست (پارلمان این رژیم) را به مدت سه هفته به صورت شبانه روزی محاصره کنند، وقتی کابینه تعطیل شود، نتانیاهو متوجه خواهد شد که زمانش به پایان رسیده و اعتمادها به او از بین رفته است.

باراک در ادامه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم را متهم کرد که حاضر است زندگی اسرای صهیونیست در غزه را به خطر بیاندازد تا خود را قدرتمند نشان دهد.

خبر مرتبط
تحلیل ایهود باراک از خطرناک‌ترین اتفاق در اسرائیل

اقتصادنیوز : نخست‌وزیر اسبق اسرائیل در سخنانی عملیات «طوفان الاقصی» را «خطرناک‌ترین» اتفاق تاریخ جعلی این رژیم ارزیابی و راه‌حل‌هایی را برای خروج تل‌آویو از باتلاق غزه مطرح کرد.

او به رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: برای نتانیاهو اینکه قدرتمند به نظر برسد بسیار با اهمیت‌تر از رسیدن به یک توافق است، او حاضر است جان اسرا را به خطر بیاندازد.

پلیس رژیم صهیونیستی روز شنبه در سرکوب تظاهراتی که در خیابان «کابلان» در شهر تل‌آویو که خواستار امضای قرارداد تبادل اسرا با حماس برای آزادسازی اسرای صهیونیست از غزه و برکناری کابینه نتانیاهو بودند، ۱۸ تن از ساکنان اراضی اشغالی را بازداشت کرد.

هفته گذشته خانواده‌های اسرای صهیونیست از تشدید آنچه «اقدامات ستیزه‌جویانه» می‌خوانند، با هدف تحت فشار گذاشتن کابینه نتانیاهو برای آزاد کردن اسرا خبر دادند.

این خانواده‌ها تقریبا هر روز با برپایی تظاهراتی از کابینه نتانیاهو می‌خواهند برای آزاد کردن اسرا اقدام جدی را در پیش بگیرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید