ادامه بارش‌ها در این استان‌ها/کاهش محسوس دما

کدخبر: ۶۳۰۶۶۷
اقتصادنیوز: مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور از ادامه بارش‌ها تا فردا شب در بسیاری از مناطق کشور خبر داد.
ادامه بارش‌ها در این استان‌ها/کاهش محسوس دما

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صادق ضیائیان اظهار داشت: بارش برف و باران تا فردا شب ۷ اسفند در بسیاری از مناطق کشور ادامه خواهد داشت. فردا دوشنبه در نوار غربی و جنوب کشور بارش‌ها کاهش می‌یابد و در سایر مناطق کشور بارش‌ برف و باران ادامه دارد. عمده بارش‌های این روز برای سواحل دریای خزر، قزوین، البرز، تهران، قم، همدان، مرکزی، شرق لرستان، نیمه غربی اصفهان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی خواهد بود.

وی افزود: بیشترین میزان بارش دوشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان و به‌ صورت رگبار باران،‌ رعدوبرق و وزش باد شدید است.

ضیائیان گفت: سه شنبه در استان‌های واقع در غرب و شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز،‌ غرب سواحل دریای خزر، برخی مناطق شرق و جنوب شرق بارش‌های پراکنده روی می‌دهد.

خبر مرتبط
پیش‌بینی بارندگی‌های ضعیف در ماههای پیش رو/ کدام استانها کم‌بارش بودند؟

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی گفت: دمای میانگین فصل زمستان تا پایان بهمن‌ماه سال جاری بالاتر از حد نرمال بوده است.

وی یادآور شد: روز چهارشنبه با تقویت سامانه بارشی، به‌تدریج بارش برف و باران کل کشور به‌جز شمال شرق را فرا می‌گیرد. پنجشنبه نیز به جز مناطقی از غرب و جنوب کشور در سایر مناطق بارش‌ها ادامه دارد.

او گفت: امشب در مناطقی از شمال شرق، شرق،‌ جنوب شرق، شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز،‌ دوشنبه در نوار شرقی کشور در برخی ساعت‌ها وزش باد شدید روی می‌دهد و در برخی از این مناطق خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست.

وی اظهار کرد: همچنین از امشب تا سه‌شنبه در اغلب مناطق نیمه شمالی کشور کاهش ۵ تا ۱۰ درجه‌ای دما روی می‌دهد.  

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید