تغییر ظاهرعجیب نوید محمدزاده + عکس

کدخبر: ۶۳۰۷۳۶
اقتصادنیوز : نوید محمدزاده بازیگر توانمند تئاتر و سینما را در ظاهری کاملا متفاوت و عجیب مشاهده میکنید که باعث شوکه شدن طرفدارانش شد.
تغییر ظاهرعجیب نوید محمدزاده + عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک،پس از منتشر شدن فیلم «شب، داخلی، دیوار» سومین ساخته سینمایی وحید جلیلوند به شکل غیر مجاز در شبکه‌های اجتماعی، بازی نوید محمد زاده در نقش مردی نابینا به نام علی مورد تحسین بسیاری از مخاطبین قرار گرفت.

در این فیلم شاهد بازی درخشان نوید محمد زاده هستیم که کاهش وزن او به درآوردن نقش کمک شایانی نموده و آقای بازیگر توانسته است با بدن خمیده و شکننده خود، به طور کامل حس نابینایی و انزوا را به مخاطب القا می‌کند. در ادامه صحبت های نوید محمدزاده درباره کاهش وزن عجیبش را می خوانید.نوید محمدزاده بازیگر تئاتر و سینما در نخستین قسمت برنامه همرفیق حضور داشت و با شهاب حسینی در مورد کاهش وزن خود صحبت کرد و گفت:

من به خاطر فیلم شب، داخلی، دیوار وزن کم کردم، من وسط فیلمبرداری فیلم برادران جلیلوند که برادر خودم هم هستند، شروع وزنم 68 کیلو و نیم بود و در پایان فیلم به 53 رسیدم ولی فیلم آخرم 78 کیلو بودم.

فیلم-شب،-داخلی،-دیوار

نوید محمدزاده در همرفیق وحید جلیلوند را به عنوان رفیق خود در برنامه دعوت کرد و کت خود را که در جشنواره ونیز پوشیده بود، به عنوان هدیه به وحید جلیلوند تقدیم کرد.

 نوید محمدزاده در 17 فروردین‌ماه سال 1365 در استان تهران متولد شد اما اصالتاً اهل شهرستان مهران و کُرد است. این هنرمند کشورمان در خانواده‌ای پرجمعیت با 12 فرزند در ایلام متولد شد و فرزند آخر خانواده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید