هشدار هواشناسی / سفر به این استان را لغو کنید

کدخبر: ۶۳۰۸۹۸
اقتصادنیوز: معاون استاندار گیلان گفت: به علت بارش برف و ترافیک سنگین مسافران از سفرهای غیرضروری به این استان خودداری کنند.
هشدار هواشناسی / سفر به این استان را لغو کنید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جلایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: به دنبال بارش شدید برف و ترافیک سنگین در محور امامزاده هاشم به رشت و بالعکس مسافران و شهروندان سفرهای غیرضروری خود را لغو کنند.

او با اشاره به بارش سنگین برف و حجم بالای خودرو در جاده‌های منتهی به رشت افزود: بارش سنگین برف و کندی پاکسازی جاده باعث کندی تردد در جاده امامزاده هاشم به رشت و بالعکس شده است.

خبر مرتبط
رکورد طلایی بارش برف/ ارتفاع برف در این استان به 120 سانتیمتر رسید

اقتصادنیوز:کارشناس هواشناسی گیلان گفت: بیشترین بارش برف به میزان ۱۲۰ سانتیمتر در ارتفاعات شهرستان رودبار ثبت شده‌ است؛ همچنین در ایستگاه فرودگاه رشت ۱۵ سانتی متر، ایستگاه کشاورزی در جاده تهران ۵۰ سانتیمتر، لاهیجان ۳۶، ماسوله ۲۹ و در ایستگاه هواشناسی رودسر یک سانتیمتر برف باریده‌است.

معاون استاندار گیلان ترافیک سنگین و تردد خودروها در جاده‌های برفی استان را سبب کندی خدمات رسانی دستگاه‌های امدادی دانست و تصریح کرد: از مسافران و شهروندان درخواست می‌شود از سفرهای غیرضروری تا عادی شدن شرایط در جاده‌های استان خودداری کنند.

سرهنگ جاور صفاری، رئیس پلیس راه گیلان هم از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خواست برای پاکسازی و برف روبی جاده‌ها سریع اقدام کنند.

او افزود: ترافیک در محور امامزاده هاشم به رشت، رشت به امامزاده هاشم و لولمان به رشت، رشت به لولمان بسیار سنگین است.

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به بارش سنگین برف در محورهای مواصلاتی گیلان از مسافران خواست برای اینکه در برف گرفتار نشوند از سفرهای غیرضرور در جاده‌های استان اجتناب کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید