خودکشی تلخ یک مرد بعد از دعوا با همسر‌

کدخبر: ۶۳۱۰۲۰
اقتصادنیوز: مردمیانسال بعد از دعوا و قهرکردن همسرش، خود را ازطبقه چهارم ساختمان به پایین پرت کرد و به زندگی‌‌ خود خاتمه داد.
خودکشی تلخ یک مرد بعد از دعوا با همسر‌

به گزارش اقتصادنیوز به نقل  از جام جم، عصر چهارشنبه دوم اسفند امسال مردی با پلیس۱۱۰تهران تماس گرفت واطلاع دادمرد۴۵ساله همسایه‌شان به‌طور مشکوکی مصدوم و در خیابان افتاده است.

مأموران کلانتری مرزداران با حضور در محل، تحقیقات را آغاز کرده و همزمان مرد مصدوم به بیمارستان منتقل شد.

مأموران به تحقیق از همسر وی پرداختند که او در اظهاراتش گفت: من وشوهرم اختلاف‌ زیادی داشتیم و طلاقم نمی‌داد. روز حادثه دوباره دعوای‌مان شد که قهرکردم و از خانه بیرون زدم تا نزد خانواده‌ام بروم که ناگهان در خیابان صدای افتادن شنیدم.

 سرم را چرخاندم و دیدم شوهرم کف خیابان افتاده است. با داد و فریادهایم همسایه‌ها رسیدند. بعد پلیس و اورژانس آمد و او به بیمارستان منتقل شد.

 در ادامه از بیمارستان خبر رسید مرد میانسال فوت کرده است.  امیر حسین علیمردان، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: مأموران به بازبینی فیلم دوربین مداربسته ساختمان محل زندگی این مرد پرداختند که معلوم شد، بعد از دعوای این زوج و ترک خانه از سوی همسرش مرد میانسال به سمت تراس طبقه چهارم رفته و از آنجا خود را به خیابان پرت کرده و به زندگی‌‌اش پایان داده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید