دومین بسته مشکوک به پسر ترامپ رسید/ماهیت ماده پودری چیست؟

کدخبر: ۶۳۱۰۸۷
اقتصادنیوز: پسر ترامپ برای دومین بار یک بسته مشکوک حاوی پودر سفید دریافت کرد.
دومین بسته مشکوک به پسر ترامپ رسید/ماهیت ماده پودری چیست؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دیروز پس از دریافت نامه‌ای حاوی پودر سفید مشکوک، ماشین‌های آتش نشانی و مردانی با لباس‌های محافظ به خانه ترامپ جونیور در ژوپیتر فلوریدا رفتند.

بر اساس گزارش آر تی، منابع آگاه تأیید کردند زمانی که ترامپ جونیور پاکت را باز کرد، پودر در هوا پخش شده است. با این حال پلیس درباره این اتفاق اظهار نظری نکرده است.

سخنگوی پسر رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفت که هنوز دقیقاً مشخص نیست ماهیت این ماده پودری چیست، اما او تأیید کرد که جان پسر ترامپ به نظر نمی‌رسد که در خطر باشد.

خبر مرتبط
واکنش پسر ترامپ به کیفرخواست جدید علیه پدرش

روز سه شنبه رسانه های آمریکایی گزارش کردند، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد پیشتاز رقابت درون حزبی جمهوری‌خواهان به دلیل تلاش‌هایش برای تغییر نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ از طریق شورش کنگره با چهار مورد اتهام شامل توطئه برای فریب دادن ایالات متحده، توطئه برای جلوگیری از انجام یک فرآیند رسمی، ممانعت و تقلا برای ممانعت از روند رسیدگی رسمی و توطئه علیه حق و حقوق‌ها روبرو شده است.

او افزود: نتایج آزمایش این ماده در مورد اینکه دقیقاً چه چیزی بود قطعی نبود، اما مسئولان در محل اعتقاد ندارند که این ماده کشنده باشد.

شایان ذکر است که ترامپ جونیور از حامیان قوی و همیشگی پدرش است و در طول این سال با او در مبارزات انتخاباتی شرکت کرده است. ترامپ جونیور با بیان اینکه این دومین پاکت حاوی پودر سفید است که در سال‌های اخیر برای او پست می‌شود، گفت: این نوع اتفاق‌ها کمی عادی شده است.

وی افزود: واضح است که اگر این اتفاق برای یک دموکرات برجسته می‌افتاد تحمل نمی‌شد و هفته‌ها پوشش خبری را در پی داشت. رسانه‌ها همه جمهوری‌خواهان را مقصر می‌دانند و آن‌ها را وادار به پاسخگویی به این موضوع می‌کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید