قفلی که برای اسرائیل باز نشد/مخفیگاه رئیس حماس کجاست؟

کدخبر: ۶۳۱۰۹۵
اقتصادنیوز: بر اسسا گزارش واشنگتن‌پست، رئیس جنبش حماس در غزه بر خلاف آنچه اخیراً رسانه‌های صهیونیستی از فرار او به مصر خبر داده بودند، همچنان در غزه است.
قفلی که برای اسرائیل باز نشد/مخفیگاه رئیس حماس کجاست؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه آمریکایی واشنگتن پست گزارش داد یحیی سنوار، رئیس جنبش حماس در غزه بر خلاف آنچه اخیراً رسانه‌های صهیونیستی از فرار او به مصر خبر داده بودند، همچنان در غزه است. 

رژیم صهیونیستی عمداً گزارش‌های منتسب به سنوار را که ادعا می‌کند در تونل‌ها و مراکز داخل نوار غزه یافت شده و درباره حرکت السنوار بین تونل‌ها و شهر‌ها به سینای مصر است را منتشر کرد. با این حال، بر اساس آنچه واشنگتن پست گزارش داد، مقامات صهیونیستی تایید کردند که سنوار در غزه است.

خبر مرتبط
یحیی سنوار تحریم شد

اقتصادنیوز: شورای اتحادیه اروپا از اعمال تحریم علیه یحیی سنوار، رهبر سیاسی جنبش حماس خبر داد.

آن‌ها اعلام کردند که موضوع ترور او در رژیم صهیونیستی مورد بحث قرار گرفته است، زیرا قتل سنوار بنا بر آنچه که گزارش داده، اسرای صهیونیستی را در معرض خطر قرار می‌دهد. ترس صهیونیست‌ها با گزارش‌های رسانه‌های این رژیم که قبلاً تأیید کردند ارتش اشغالگر عمدا تعدادی از اسیران خود را در غزه کشته است، در تضاد است.

با وجود ادعاهای بسیار مقامات اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی، آمریکا و دیگر کشور‌های غربی، جستجو برای یافتن سنوار را دشوار توصیف کردند. پیش از این خبرنگار شبکه آمریکایی بلومبرگ گفته بود که تصویر یحیی سنوار که سمت ریاست حماس را در نوار غزه دارد، در صدر فهرست افراد تحت تعقیب در مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی نصب شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید