دیشب در تهران نیم متر برف بارید+ عکس

کدخبر: ۶۳۱۴۷۲
اقتصادنیوز: مدیر عامل سازمان پسماند شهر تهران تاکید کرده است که دیشب نزدیک به 50 سانتی متر برف در برخی نقاط شمالی تهران بارید.
دیشب در تهران نیم متر برف بارید+ عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، رضا محمدی مدیر عامل سازمان پسماند شهر تهران به بارش سنگین برف در شب گذشته در مناطق شمالی پایتخت اشاره کرد و گفت: هواشناسی اعلام نکرده بودکه اینقدر بارش زیاد است.وی ادامه داد: تمام نیروهای خدمات شهری در حال آماده باش بودند و از سایر مناطق هم نیروی کمکی گرفتیم.

خبر مرتبط
قحطی برف؛ آسمان با این کشورها قهر کرد!

اقتصادنیوز: وقتی زمستان مناظر را در زیر برف پنهان می‌کند، اثرات آن بر اقتصادها و مشاغل محلی به اندازه دانه‌های برفی که زمین را پوشانده‌اند فراگیر و چندوجهی است.

مدیر عامل سازمان پسماند شهر تهران با بیان اینکه دیشب نزدیک به 50 سانتی متر برف در برخی نقاط شمالی تهران بارید، گفت: فقط در خیابان باهنر(خیابان اصلی و پرتردد) حدود 20 سانتی متر برف نشسته بود و سریعا برف روبی انجام شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام معابر اصلی باز است، گفت: امروز معابر درجه 2 و 3 را هم بازگشایی می کنیم.به گفته این مقام مسوول، خیابان بوکان در نیاوران که دارای شیب زیادی است را برف روبی کردیم و در حال حاضر تردد در حال انجام است.محمدی اضافه کرد: برف در چند روز گذشته بسیار سنگین بوده و باید بعد از برف روبی، برف را حمل کنیم. ارتفاع تجمع برف در کوچه‌هایی همچون جماران، فیضیه و منظریه به ۲ تا ۳ متر می‌رسید.

75434dee-483f-4e1d-b75a-6774905e65c8

91be0d37-e803-4ef5-aff9-2f4758e9f90f

 

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید