شرط کافی برای حفظ امنیت از نگاه یک فرمانده سپاه

کدخبر: ۶۳۱۶۲۶
اقتصادنیوز: فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران تأکید کرد: شرط کافی برای اینکه امنیت را حفظ کرده و قدرتمندانه در مقابل دشمن بایستیم، حضور مردم و وحدت و یکپارچگی است.
شرط کافی برای حفظ امنیت از نگاه یک فرمانده سپاه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سردار امیرعلی حاجی‌زاده با حضور در مسجد ابوذر تهران در انتخابات شرکت کرد و طی سخنانی اظهار داشت: داشتن نیروی مسلح قوی و تجهیزات پیشرفته و امکانات شرط لازم است ولی کافی نیست.

وی افزود: شرط کافی برای اینکه امنیت را حفظ کرده و قدرتمندانه در مقابل دشمن بایستیم، حضور مردم و وحدت و یکپارچگی است؛  یکی از عوامل مهم، همین حضور مردم پای صندوق‌های رأی است.
خبر مرتبط
ممنوعیت استفاده از این نمادها در انتخابات

اقتصادنیوز: ستاد انتخابات وزارت کشور صبح روز جمعه با انتشار اطلاعیه شماره ۱۹ تاکید کرد، هیچگونه نماد، اوراق و آثار تبلیغاتی نباید در محل شعبه و اطراف آن وجود داشته باشد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه عنوان کرد: کسانی که هنوز تردید دارند و هنوز نگرفته‌اند که بیایند، غفلت نکنند. ما یک روز باید با سلاح مقابل دشمنان می‌ایستادیم و در دفاع مقدس، داعش و تهدیدات مختلف این‌گونه عمل شد؛ امروز با آمدن پای صندوق رأی همان کار را می‌کنیم و حضور مردم پر کردن خشاب و مشت نیروهای مسلح است و این کار، امنیت‌زاست.

سردار حاجی‌زاده گفت: مردم به هرکس و هر گروهی که دوست دارند، رأی بدهند ولی آمدن‌شان زنده بودن و پشتوانه‌ای کشور است و تولید قدرت و امنیت می‌کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید