رئیسی: همه سلائق سیاسی به میدان آمده‌اند

کدخبر: ۶۳۱۶۵۳
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهوری گفت: همه گروه‌ها، دسته‌جات و سلائق سیاسی امروز با نیروهایی که دارند و افرادی که کاندیدا کرده‌اند به صحنه آمده‌اند تا یک روز باشکوه برای ملت ایران رقم بزنند.
رئیسی: همه سلائق سیاسی به میدان آمده‌اند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سیدابراهیم رئیسی با حضور در وزارت کشور و بازدید از ستاد انتخابات کشور با بیان این‌که انتخابات مولود انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: رأی مردم تعیین کننده است. تمام بخش‌های کشور با رای مردم رقم می‌خورد و این از افتخارات نظام اسلامی است. از روز اولی که امام فرمودند میزان رای ملت است تا امروز میزان رای ملت بوده است.

وی افزود: این انتخابات جشن ملی و نماد انسجام و وحدت ملی است.

رئیس‌جمهور گفت: همه گروه‌ها، دسته‌جات و سلائق سیاسی امروز با نیروهایی که دارند و افرادی که کاندیدا کرده‌اند به صحنه آمده‌اند تا یک روز باشکوه برای ملت ایران رقم بزنند. 

خبر مرتبط
انتقاد جمهوری اسلامی از ابلاغیه جدید ابراهیم رئیسی: خلاف قانون اساسی است

اقتصادنیوز:رئیس ‌جمهور به عنوان رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، هفته گذشته مصوبه 1402/10/5 این شورا را ابلاغ کرد.

وی با بیان این‌که تفاوت انتخابات در کشور ما دیگر نظامات سیاسی این است که هم کسی که خود را عرضه می‌کند و هم کسی که رای می‌دهد، هردو براساس تکلیف عمل می‌کنند، ادامه داد: هردو وظیفه خود تشخیص می‌دهند که رای بدهند و وظیفه خود تشخیص می‌دهند که خود را عرضه کنند؛ بنابراین پیروز این میدان، ملت بزرگ ایران است. همه کسانی که به وظیفه خود عمل کردند چه رای بیاورند چه نیاورند، چه کاندیدای مورد حمایتشان رای بیاورد یا نیاورد، پیروز میدان هستند چون عمل به تکلیف کردند.

رئیس دولت سیزدهم با اظهار امیدواری نسبت به برگزاری انتخاباتی باشکوه، گفت: امیدوارم همچنان که رهبری فرزانه انقلاب اسلامی در ابتدای رای‌گیری فرمودند بنا بر توصیه قرآن در کارهای نیک مسابقه بگذارید و بر دیگران پیشی بگیرید، همه مردم به توصیه ایشان عمل کنند و رای خود را به صندوق بیندازند. رای مردم برای دولت حق الناس است و همه مجریان و ناظران دولت وظیفه دارند آنچه مردم به صندوق انداختند بررسی و اعلام کنند و در انجام این وظیفه اهتمام داشته باشند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید