نخستین واکنش محمدرضا باهنر به شکست در انتخابات مجلس

کدخبر: ۶۳۱۹۱۹
اقتصادنیوز: محمدرضا باهنر، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین بعد از شکست در انتخابات مجلس دوازدهم در کانال تلگرامی خود بیانیه ای صادر کرد.
نخستین واکنش محمدرضا باهنر به شکست در انتخابات مجلس

به گزارش اقتصادنیوز، متن بیانیه محمدرضا باهنر به شرح زیر است:

بسمه تعالی

سلام بر مردم شریف و بزرگوار حوزه انتخابیه کرمان و راور

اکنون که به فضل خدای متعال، زمستان سرد امسال به گرمای قدوم مبارک شما و حضور ارزشمند مردم دیار کریمان به بهاری دل انگیز مبدل گردید، شایسته است تا قدردان حمایت ها، تلاش ها و محبت های شما باشم. به سهم خود از کاندیداهایی که در میدان رقابت انتخابات حضور پیدا کردند و بر مشارکت در این امر مهم و سرنوشت ساز افزودند سپاسگزاری می نمایم.

خبر مرتبط
منتخبان کرمان و راور برای انتخابات مجلس مشخص شدند

اقتصادنیوز: رییس ستاد انتخابات استان کرمان نتایج رسمی انتخابات حوزه کرمان و راور را بیان و اعلام کرد: شهباز حسن‌پور بیگلری و مجید دوستعلی برای ۲ کرسی این حوزه منتخب شده اند.

از ابتدای حضورم در صحنه انتخابات در کرمان، قصدم ادای دین به مردم شریف زادگاه عزیزم و افزودن درصدی به مشارکت در انتخابات و لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب بود.

به مصداق « من لم یشکر المخلوق ، لم یشکر الخالق» از تمام کسانی که به هر نحوی در ستادهای اینجانب فعالیت کرده و با رای خود به اینجانب اعتماد نمودند سپاسگزاری می نمایم و امیدوارم که در پیشگاه خداوند و روح بلند شهدای گلگون کفن کرمان بالاخص سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی ماجور باشند.

به جنابان آقایان حسن پور و دوست علی که مورد اعتماد شما مردم عزیز کرمان و راور قرار گرفتند تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیقات آن برادران گرامی را در خدمت به مردم بزرگوار کرمان مسئلت دارم.

باید عزم خود را برای تغییر بزرگ به نفع مردم شریف کرمان جزم نماییم.

محمدرضا باهنر

دوازدهم اسفند ۱۴۰۲

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید