الحوثی خطاب به اسرائیل:قارقارتان اهمیتی ندارد/باز هم غافلگیر می‌شوید

کدخبر: ۶۳۲۳۷۶
اقتصادنیوز: عضو شورای عالی سیاسی یمن گفت: صبر ما زیاد است و صدای قار قار افراد پست و فرومایه برایمان اهمیتی ندارد.
الحوثی خطاب به اسرائیل:قارقارتان اهمیتی ندارد/باز هم غافلگیر می‌شوید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن و از رهبران جنبش انصارالله در پیامی کوتاه در پلتفرم «ایکس» به آمریکا و انگلیس هشدار داد.

طبق گزارش سایت النشره، الحوثی در این پیام نوشت: گزینه‌ها در دست بررسی است و برای حمایت از افراد مظلوم در غزه، غافلگیری‌ها در راه است.

وی همچنین در واکنش‌ به تهدیدها علیه کشورش به دلیل حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه خاطرنشان کرد: صبر ما زیاد است و صدای قار قار افراد پست و فرومایه برایمان اهمیتی ندارد.

یمن در حمایت از غزه با آغاز حملات خود در ۳۱ اکتبر و انجام ده‌ها عملیات پس از آن، تلاش‌های آمریکا و انگلیس را برای شکستن محاصره تحمیل شده بر رژیم صهیونیستی در سراسر دریای سرخ ناکام گذاشته و این عملیات حتی از ناکام گذاشتن این تلاش‌ها فراتر رفته و صنعا در پی حماقت ائتلاف آمریکایی با انجام حملات به مناطق مختلف یمن، اهداف خود را گسترش داده و حالا کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی را نیز شامل شود. 

خبر مرتبط
هشدار الحوثی به واشنگتن/ معادله « اقدامات تهدیدآمیز آمریکا» و «نظاره‌ گر بودن کشورها» پایان یافته

اقتصادنیوز: رهبر انصارالله یمن در سخنرانی ضمن پرداختن به آخرین جزئیات تجاوزات به غزه، آمریکا را مقصر اصلی و درجه اول جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در این باریکه دانست.

کارشناسان در این باره معتقدند که عملیات بی‌سابقه ارتش یمن علاوه بر اینکه مانع از تلاش‌های آمریکا و انگلیس برای شکستن محاصره دریایی رژیم صهیونیستی شد، توان نظامی را نشان داد که واشنگتن از آن بی‌اطلاع بود و در واقع معادلات آن را به هم ریخت. 

علی‌رغم اصرار صنعا برای تحمیل محاصره دریایی بر رژیم صهیونیستی تا پایان محاصره و تجاوزات غزه و هدف قرار دادن کشتی‌های این رژیم و کشتی‌های آمریکا و انگلیس در نتیجه حماقت آنها با حمله به یمن، اما بر حفظ امنیت ناوبری دریایی برای دیگر کشتی‌ها تاکید دارد و اظهارات مقامات آن گواه این نیت است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید