خبر شوکه کننده از بیماری سرطان خواننده مشهور قدیمی

کدخبر: ۶۳۲۴۶۸
اقتصادنیوز : خبری شوکه کننده از فرامرز اصلانی خواننده قدیمی که در شبکه های اجتماعی با هوادارانش به اشتراک گذاشت باورکردنی نیست.
خبر شوکه کننده از بیماری سرطان خواننده مشهور قدیمی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک،فرامرز اصلانی خواننده مشهور و آهنگساز در جدیدترین پست خود خبر شوکه کننده ای را به مخاطبانش داد و از دنیای موسیقی خداحافظی کرد.

فرامرز اصلانی در تاریخ 13 اسفند 1402 خبر از ابتلایش به بیماری سرطان داد و از دنیای موسیقی خداحافظی کرد. او برای مخاطبانش نوشت:

در تار و پود زندگیم، از لحظه ها که چون رشته ای است که اغلب از آغوش مهربانی هایی که مسیرم را آرسته و با دستان همراهان و طرفدارانم با عشق بافته شده، سخن گفته ام. این نخ نرم مهری، مرا وادار به ارائه یک چکیده دیگری از زندگی ام می کند. همانند یک مسافر در این راه پیچیده، من نیز سایه لمس سرطان را ملاقات کرده ام. بنابراین اعلام میکنم که قصد دارم باقیمانده این سال را به درمان و مراقبت از روحیه ام اختصاص دهم. هر طلوع خورشید که چشمان بیدارین را شکوفا کند، قلبی با استواری و امید و جانی بااندیشه و انرژی مقاومت بیشتری می انگیزد تا گامی در مسیر بهبودی بردارم.

پس عزیزانم، من قول می دهم که آسمانی از سفر خود را به عنوان یک مسافر در این آبهای ناشناخته همراه با شما به اشتراک بگذارم. با وعده ملاقات زیر آغوش تابش نور در سپیده دم سال 1404 ارتباط و تماسهایم محدود خواهد بود و خود در اندیشه شما، ایران و ترانه و آواز هستم. فرامرز اصلانی اسفندماه 

 فرامرز-اصلانی1

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید