فرود اضطراری هواپیما در کیش+ فیلم

کدخبر: ۶۳۲۸۹۶
اقتصادنیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد هواپیمایی که در آسمان کیش دچار نقص فنی شده بود، به سلامت بر زمین نشست.
فرود اضطراری هواپیما در کیش+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، صادق محمودی در این باره گفت: حوالی ساعت ۱۳:۳۰ امروز یک مورد اضطراری نقص فنی برای هواپیما در آسمان کیش به مرکز مستقل جمعیت هلال احمر در کیش اعلام شد که بلافاصله امدادگران به محل اعزام شده و تمامی پایگاه ها نیز در سطح جزیره کیش و استان هرمزگان به حالت آماده باش درآمد.

وی با بیان اینکه  فرود اضطراری این هواپیما در فرودگاه کیش در حوالی ساعت ۱۴:۱۰ با موفقیت انجام شد، گفت: درحال حاضر امدادگران در فرودگاه مستقر هستند که با خروج مسافران و در صورتی که هرکدام نیاز به خدمات امدادی داشته باشند، نسبت به ارائه خدمات به این افراد اقدام کنند. با پایان ماموریت، امدادگران به پایگاه بازخواهند گشت.

همچنین  علیخانی، معاون امداد و نجات مرکز مستقر جمعیت هلال احمر  در کیش نیز به ایسنا گفت: این هواپیما که از فرودگاه کیش به مقصد مشهد پرواز کرده بود، پس از آنکه دچار نقص فنی شد، حدود نیم ساعت به پرواز خود ادامه داد، تا از حجم سوخت داخل باک کاسته شود و پس از آن در ایمنی کامل فرود آمد.

پرواز کیش - مشهد از شرکت هواپیمایی ایروان با ‌165 مسافر دقایقی پس از برخاستن از باند فرودگاه یک موتور خود را از دست داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید