توهین مقام ارشد روسیه به بایدن/ کُند ذهن دیوانه آبروی آمریکا را برده است

کدخبر: ۶۳۳۳۰۵
مدودف خاطر نشان کرد که هر چند روزولت مردی فلج و معلول سوار بر ویلچر بود «آمریکا را از رکود خارج کرد» اما جو بایدن «مردی دیوانه و مبتلا به کند ذهنی است که تمام فکرش صرف این است که بشریت را به جهنم بکشاند.»
توهین مقام ارشد روسیه به بایدن/ کُند ذهن دیوانه آبروی آمریکا را برده است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس «دیمیتری مدودف»، رئیس جمهور سابق روسیه و معاون رئیس شورای امنیت این کشور در پستی در شبکه اجتماعی «ایکس»، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا را فردی «دیوانه و مبتلا به کُند ذهنی» توصیف کرد.

به نوشته خبرگزاری «تاس» روسیه، مدودف در واکنش به سخنرانی سراسری سالانه روز پنجشنبه جو بایدن در کنگره آمریکا که در آن خودش را با «فرانکلین دی. روزولت»، رئیس جمهور اسبق زمان جنگ جهانی دوم آمریکا قابل مقایسه دانسته بود گفت بایدن حق مقایسه خودش با این سی‌ودومین رئیس جمهور تاریخ ایالات متحده را ندارد.

خبر مرتبط
دست بایدن درباره اسرائیل رو شد

اقتصادنیوز: سایت عبری زبان واللا گزارش داد که واشنگتن قصد اعمال تحریم کمک‌های نظامی به رژیم صهیونیستی را ندارد.

این مقام ارشد دولت روسیه در این پست تاکید کرد: «بایدن در سخنرانی وضعیت اتحاد (سخنرانی سالانه سراسری رئیس جمهور آمریکا) خودش را با فرانکلین دلانو روزولت مقایسه کرد. چنین مقایسه‌ای از برخی جوانب می‌تواند انجام شود اما به وضوح از جوانبی که به نفع بایدن نیست.»مدودف خاطر نشان کرد که هر چند روزولت مردی فلج و معلول سوار بر ویلچر بود «آمریکا را از رکود خارج کرد» اما جو بایدن «مردی دیوانه و مبتلا به کند ذهنی است که تمام فکرش صرف این است که بشریت را به جهنم بکشاند.»به گفته رئیس جمهور سابق روسیه، علاوه بر آن روزولت همراه با متحدانش در آن زمان از جمله اتحاد جماهیر شوروی سابق مشغول مبارزه برای صلح بود اما «بایدن مصرانه و با جنب‌وجوش فراوان تلاش دارد جنگ جهانی سوم را شروع کند.»مدودف تاکید کرد «روزولت علیه فاشیست‌ها می‌جنگید، اما بایدن به نفع آنها دارد می‌جنگد.»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید