شیوه خروج از کشور مشمولان غیرغایب

کدخبر: ۶۳۳۷۳۱
اقتصادنیوز: رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا از شیوه خروج از کشور مشمولان غیرغایب خبر داد.
شیوه خروج از کشور مشمولان غیرغایب

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار تقی مهری گفت: کلیه مشمولان غیرغایب، دانش آموز، دانشجو وطلاب شاغل به تحصیلی که دارای معافیت تحصیلی معتبر هستند و در سنوات تحصیلی ارفاقی و یا در مهلت معرفی مشغول به تحصیل می‌باشند، می‌توانند به صورت اینترنتی از طریق سامانه sakha.epolice.ir با سپردن وثیقه تعیین شده مجوز خروج از کشور دریافت کنند.

سردار مهری گفت: مشمولان غیرغایب که در مهلت تعیین تکلیف وضعیت خدمتی قرار دارند نیز می‌توانند از طریق سامانه مذکور با سپردن وثیقه مجوز خروج از کشور دریافت کنند.

خبر مرتبط
آیا 18سالگی سن خوبی برای سربازی است؟

اقتصادنیوز: روانشناسان رشد معتقدند، 18 سالگی دیگر پایان نوجوانی نیست و این سن به حدود 23 سالگی رسیده است؛ درنتیجه فردی که در 18سالگی باید به سربازی اعزام شود، جوانی پخته و دارای هویت باثبات نیست که از پس مقتضیات زمانه برآید.

براساس گزارش سایت پلیس، وی افزود: مجوز خروج از کشور برای مشمولان غیر غایب صادر می‌شود و مشمولانی که تعیین تکلیف خدمتی نشده اند، به عنوان مشمول غایب تلقی شده و امکان دریافت مجوز خروج از کشور را ندارند لذا مشمولان غایب تنها در صورت تعیین تکلیف وضعیت خدمتی و دریافت کارت پایان خدمت و یا معافیت، امکان خروج از کشور را خواهند داشت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید