بارش شدید برف در اردبیل/خیابان‌ها و معابر سفیدپوش شدند+فیلم

کدخبر: ۶۳۳۷۸۴
اقتصادنیوز: بارش برف در استان اردبیل خیابان ها و معابر این استان را سفیدپوش کرد.
بارش شدید برف در اردبیل/خیابان‌ها و معابر سفیدپوش شدند+فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، نزول رحمت الهی در بیشتر نواحی استان و در آخرین روز‌های زمستان موجب خوشحالی مردم به ویژه کشاورزان شده و این برف کشاورزان استان را به داشتن سالی پُربار نوید می‌دهد.

خبر مرتبط
بارش برف و باران از امشب در این 8 استان

اقتصادنیوز: مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی جدید امشب از غرب و شمال غرب وارد کشور شده و آسمان تهران با این سامانه بارانی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: تا قبل از ظهر دوشنبه (21 اسفندماه) با تقویت سامانه بارشی و نفوذ پرفشار سطح زمین به منطقه، علاوه بر کاهش دمای هوا، در بیشتر مناطق استان بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود. 

کوهی گفت: بارش در مناطق شمالی به صورت باران اما در مناطق مرکزی و جنوبی به صورت برف خواهد بود؛ بنابراین روزهای یکشنبه و دوشنبه هوای سردی در سطح استان به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان رخ می‌دهد. 

خبر مرتبط
ورود سامانه پربارش به کشور/ این استان‌ها منتظر برف و باران باشند

اقتصادنیوز: صادق ضیائیان بیان این‌که امروز در شمال غرب کشور بارش‌ داریم، افزود: در استان‌‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان، گیلان، قزوین، تهران (به‌ویژه نیمه غربی) برف و باران می‌بارد.

وی خاطرنشان کرد: از روز سه‌شنبه هفته آینده با پایداری شرایط جوی، آسمان استان صاف تا نیمه ابری شده و دمای هوا به ویژه در طول روزها روند افزایشی خواهد داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید